Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Викладач кафедри маркетингу ДУІКТ отримав сертифікати освіти компанії GOOGLE

11:58, 30-05-2024

Старший викладач кафедри маркетингу ДУІКТ Артем Снітко успішно завершив низку професійних тренінгів у межах курсу «Цифрові навички для освіти з Google» та отримав відповідні сертифікати. 

Це досягнення підтверджує високий рівень професійної компетентності викладача та прагнення до постійного розвитку.

Серед здобутків Артема Снітко:

  1. Сертифікат № GDSFE2-3802 «Створюйте інтерактивні уроки». Викладач виконав необхідний обсяг завдань, засвоїв освітню програму підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, успішно склав підсумкове тестування з результатом понад 70% від максимально можливої кількості балів, та удосконалив свою професійну компетентність у цифровому компоненті.
  2. Сертифікат № GDSFE3-2332 «Аналізуйте та управляйте освітнім процесом». Викладач опанував навички аналізу та управління освітнім процесом, що дозволить ефективніше планувати та контролювати навчальні заходи.
  3. Сертифікат № GDSFE4-2041 «Формуйте персоналізований підхід». Тренінг надав знання з розробки персоналізованих підходів у навчанні, що сприятиме більш ефективному залученню студентів та підвищенню їх успішності.
  4. Сертифікат № GDSFE5-2130 «Штучний інтелект для освіти. Gemini». Під час цього тренінгу Артем Снітко ознайомився з використанням технологій штучного інтелекту в освітньому процесі, що допоможе йому впроваджувати сучасні технологічні рішення в навчальні програми.
  5. Сертифікат № GDSFE6-4918 «Цифрова безпека для освітян». Викладач здобув знання з цифрової безпеки, що є важливим аспектом у сучасній освітній діяльності для захисту даних та приватності.
  6. Сертифікат №  GDSFE7-4197 «Безпека дітей та молоді в інтернеті». Тренінг охоплював аспекти безпеки в інтернеті для дітей та молоді, що дозволить викладачу забезпечувати безпечне навчальне середовище для студентів.
  7. Сертифікат № GDSFE1-4794 «Покращуйте ефективність освітнього процесу». Артем Снітко отримав навички підвищення ефективності освітнього процесу, що сприятиме покращенню якості навчання та досягненню кращих результатів студентами.
  8. Сертифікат № GDSFE3-2332 «Аналізуйте та управляйте освітнім процесом». Викладач ще раз підтвердив свої знання у цій галузі, закріпивши раніше здобуті навички.

Вітаємо Артема Снітко з цими досягненнями та бажаємо подальших успіхів у професійній діяльності і нових звершень у науково-педагогічній сфері!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 906