XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Twitter vs X: на кафедрі маркетингу ДУІКТ проаналізували мотиви тотального ребрендингу від Ілона Маска

08:35, 16-05-2024

В жовтні 2022 року американський винахідник Ілон Маск придбав соцмережу Twitter, після чого всіма улюблений логотип птаха було замінено символом X, а офіційний обліковий запис @Twitter перейменовано на нову назву. 

За словами нової виконавчої директорки компанії Лінди Яккаріно, X прагне стати універсальним ринком ідей, продуктів і послуг на основі штучного інтелекту. Це платформа, яка свого часу змінила глобальну комунікацію і обіцяє безмежну інтерактивність у майбутньому, пише UAMASTER digital agency. 

Судячи з твітів Яккаріно та Маска, вони очікують подальшого зростання компанії та раді представити X у всьому світі. Цифрова революція набирає обертів, тому потенціал інтеграції штучного інтелекту в X стає доволі цікавою можливістю. Поєднання передової технології ХAI у супердодатку X може кардинально змінити правила взаємодії з цифровими платформами. 

Twitter став X завдяки Маску, пропонуючи необмежену взаємодію за допомогою функцій штучного інтелекту. За обіцянками Маска, X має стати бездоганною цифровою екосистемою. Початок цієї нової ери, безсумнівно, заслуговує нашої уваги, оскільки X готовий покращити все, що було у Twitter. 

За словами кандидата психологічних наук, доцента кафедри маркетингу ДУІКТ Ольги Ігнатенко, до ребрендінгу, релогінгу та ренеймінгу вдаються навіть ті компанії, що давно стали лідерами ринку і мають сталий образ в очах споживачів. Зміна логотипу соціальної мережі може бути стратегічним кроком для оновлення бренду та підсилення його привабливості для аудиторії. 

Можливі причини для зміни логотипу:

  • Оновлення бренду. Логотип може бути оновлений, щоб відображати зміни у стратегії бренду, його цінностях, або при зміні власника, який вирішує відбудовувати нове ім'я, використовуючи сформовану базу комунікації та digital маркетингу.
  • Модернізація. Зміна логотипу може відбуватися для відображення сучасних тенденцій у дизайні та візуальному сприйнятті, надаючи йому більш футуристичного змісту.
  • Реорганізація бренду. Якщо компанія зазнає структурних змін або розширює свою діяльність, зміна логотипу може бути частиною стратегії реорганізації бренду.
  • Позитивне враження. Новий логотип може створити позитивне враження про бренд, залучити увагу аудиторії та викликати обговорення.

Ефекти від зміни логотипу:

  • Зміна у сприйнятті бренду. Новий логотип може вплинути на сприйняття бренду публікою, створивши нові асоціації та враження.
  • Збільшення уваги. Зміна логотипу може призвести до збільшення уваги до бренду та збільшення взаємодії користувачів з ним у соціальних мережах.
  • Підсилення ідентичності. Новий логотип може сприяти посиленню ідентичності бренду та підвищенню рівня впізнаваності.
  • Маркетингові можливості. Зміна логотипу може стати відмінним маркетинговим інструментом, що приверне увагу користувачів та збільшить їхню зацікавленість у бренді.

Ці причини та ефекти можуть варіюватися в залежності від конкретної ситуації та стратегії бренду.

Навчаючись на кафедрі маркетингу ДУІКТ, де викладають спеціалісти з практичним досвідом в маркетингу, студенти отримують практично цінні, сучасні знання. Студенти вивчають широкий спектр сучасних дисциплін: контент-маркетинг, цифровий маркетинг, інформаційний маркетинг, психологія маркетингу, електронний бізнес та інші. На заняттях розглядаються сучасні концепції маркетингу: сегментація ринку, позиціонування, маркетингові дослідження та аналіз, стратегії маркетингу, цифровий маркетинг, маркетинговий аналіз та метрики, реклама, PR, а також основи маркетингового планування, – зазначає Ольга Ігнатенко.

В рамках навчання:

  • вивчаються тенденції в маркетинговій практиці України та зарубіжжя;
  • розглядаються нові технології та інструменти, які впливають на сучасну маркетингову стратегію;
  • студенти мають можливість брати участь у проектах, практичних вправах та стажуваннях, щоб отримати практичний досвід у маркетинговій галузі.

Кафедра маркетингу застосовує різні методи та підходи для навчання студентів, щоб підготувати їх до успішної кар'єри в маркетинговій галузі. Деякі з основних методів інструкції та застосовуваних підходів можуть включати:

Лекції-дискусії. Викладання основних теоретичних знань та концепцій маркетингу через лекції від кваліфікованих викладачів, які розглядають в рамках загальної програми питання по запиту з теми, яку піднімають самі студенти.

Практичні вправи. Виконання вправ, які дозволяють студентам застосовувати теоретичні знання для розв'язання реальних маркетингових завдань та сценаріїв.

Кейси. Вивчення та аналіз сучасних кейсів з реального життя, що допомагає студентам розуміти, які виклики виникають у маркетинговій практиці та як їх вирішувати. 

Проекти. Робота в групах над маркетинговими проектами, що вимагають від студентів розробки і виконання стратегій та планів.

Гостьові лекції та семінар. Запрошення професіоналів з маркетингу для виступів перед студентами, обміну досвідом та надання інсайтів з практики.

Стажування. Забезпечення можливостей для студентів отримати практичний досвід в організаціях чи маркетингових агентствах, які є партнерами кафедри.

Найбільш старанних та талановитих студентів компанії-партнери після стажування працевлаштовують до себе в компанію ще до закінчення навчання.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 177