Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Особиста свобода в професії: ДУІКТ продовжив роботу з майбутніми абітурієнтами

11:15, 22-04-2024

У рамках профорієнтаційної роботи 19 квітня відбулась онлайн-зустріч завідувачки кафедри маркетингу, професора Олени Виноградової з викладачами та  учнями 11 класу  Жашківського ліцею №2  Жашківської міської ради Черкаської області.

"Всі ми різні, маємо різні характери, темпераменти, здібності, схильності і уподобання, в школі віддаємо перевагу різним, найцікавішим, на наш погляд, предметам. І в основі вибору професії у кожного свої інтереси, уявлення і  критерії...  Вибір професії для кожної молодої людини - це вибір свого місця в житті,   подальшого шляху навчання і праці. Для   випускників загальноосвітньої  школи - це завжди проблема номер один", - зазначила Олена Виноградова.


Державний університет інформаційно- комунікаційних технологій пропонує найсучасніші спеціальності, які можна обрати, щоб, у результаті, отримати свою особисту свободу – свободу розвитку здібностей, насолоди від улюбленої справи та фінансову незалежність. Вона ознайомила присутніх із структурою університету і його спеціальностями, і детально зупинилась на перевагах навчання спеціальності 075 - «Маркетинг» в ДУІКТ.

Як дізнались учні, кафедра маркетингу ДУІКТ здійснює підготовку висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу,  з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ – технологій, за освітніми рівнями бакалавр, магістр, доктор філософії зі спеціальності 075 - «Маркетинг».

Сучасний світ часто називають світом VUCA, основними рисами якого є: нестабільність (volatility), невизначеність (uncertainty), складність (complexity) та неоднозначність (ambiguity). Це глобальний світ, який рухається надзвичайно швидко, та у якому гнучкість, креативність та вміння співпрацювати мають не менше цінності, ніж знання.


ІТ-технології, Інтернет, соціальні мережі розширюють та змінюють можливості для самореалізації та зайнятості для мільйонів людей. Сьогодні ми бачимо десятки нових професій, які ще 10 років тому не можна було уявити. Професії, що уже існують, і професії майбутнього відображають наш світ — різноманітний, рухливий та цікавий, з безліччю можливостей для кожної людини, відповідно до її здібностей, талантів, знань, компетентностей, навичок і вміння адаптуватися до умов, що швидко змінюються. Саме такою є професія «Маркетинг», яка постійно розвивається.

Маркетолог, Інтернет-маркетолог, SMM-маркетолог, таргетолог  – професії майбутнього. У щорічному списку найпривабливіших професій Великобританії Glassdoor, який становлять за трьома параметрами — затребуваність на ринку, рівень зарплати та задоволеність роботою у цій сфері — професія маркетолога вже кілька років посідає перше місце.

В Україні кількість вакансій у сфері маркетингу щорічно зростає та складає чверть від загальної кількості всіх вакансій. Олена Виноградова ознайомила учнів з можливостями працевлаштування і середніми зарплатами в галузі маркетингу, які зараз складають від 17 до 60 тис.грн.

Спікер розказала про високопрофесійний склад науково-педагогічних працівників кафедри маркетингу ДУІКТ – вчених, які мають значний досвід роботи у науково-дослідній сфері, маркетинговій діяльності, підприємництві та управлінні. Учні цікавились предметами, які вивчатимуть, про що вона також розказала. Вони дізнались також про активне студентське життя в університеті, умови проживання в гуртожитку, про гуртки, спорт і дозвілля.

Олена Виноградова побажала майбутнім абітурієнтам успішно здати НМТ, поринути в яскравий світ маркетингу, приєднатись до дружньої студентської спільноти ДУІКТ. На прохання учнів були надані координати кафедри, її сторінки в соціальних мережах, Телеграм-канал для вступників.

   

   


Усвідомлений вибір професії — важливий крок до успішної особистісної та професійної самореалізації молоді, розвитку майбутньої кар’єри та життєвих пріоритетів. У нас Ви втілите свої мрії!

Читайте також:

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 960