XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Державнй університет інформаційно-комунікаційних технологій запрошує до участі у Круглому столі «Маркетинг і екологічні виклики»

17:13, 11-04-2024

19 квітня 2024 р. о 12.00 в онлайн форматі відбудеться Круглий стіл  «Маркетинг і екологічні виклики».

Мета круглого столу: обмін досвідом, поширення прогресивних ідей та пошук  інноваційних шляхів розвитку теорії та практики маркетингу через призму екологічних рішень та зелених технологій;  формування соціальних маркетингових компетенцій; розвиток співпраці вищої освіти зі сферою бізнесу та неурядовими організаціями у напрямку формування екологічної свідомості і культури у суспільстві.

 

Робота заходу планується за такими напрямами:

  • оцінка впливу наслідків війни на бізнес і стратегії підприємств;
  • розгляд сучасних екологічних проблем; методів екологічних досліджень;
  • розвиток маркетингу через призму екологічних викликів сьогодення;
  • інноваційні тренди сучасності: маркетингові рішення та зелені технології у виробництві;
  • формування спільних дій громадськості та закладів вищої освіти у питаннях формування екологічної культури молоді.

До участі у заході запрошуються науково-педагогічні працівники, представники сфери бізнесу, громадських організацій та інші особи, яких цікавлять проблеми, що будуть обговорюватися на засіданні круглого столу.

Мова круглого столу – українська

ZOOM: https://us02web.zoom.us/j/8312189488?pwd=UGh2WXRLMkR0Y2ZwcytRNDVMdTZGQT09&omn=81193888832

  • Ідентифікатор конференції: 831 218 9488   
  • Код доступу: 910739      

Посилання для реєстраціїhttps://docs.google.com/forms/d/1QWC1J-CHFoUsjrlBwbBPBdqrrfJ-KiUkp73MrhHefFY/edit

 

Основні спікери:

Балабаниць Анжеліка, доктор економічних наук, професор,

завідувачка кафедри маркетингу та туризму Маріупольського державного університету

  • «Формування маркетингових стратегій сталого розвитку в умовах сучасних викликів»

Мітюшкіна Христина , кандидат економічних наук, доцент, завідувачка кафедри раціонального природокористування та охорони навколишнього середовища Маріупольського державного університету

  • «Екологічна безпека країн: сучасні виклики та індикатори оцінки»

Єсмаханова Алуа, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій  

  • Питання соціальної відповідальності маркетингу

Супрун Наталія, доктор економічних наук, професор, головний науковий співробітник Інституту економіки та прогнозування НАН України,співзасновниця екологічного підприємства - ресайклінгової агенції "Reban" 

  • «Бізнес-ініціатива в діяльності екологічного підприємства»

Абалмасова Валентина, координатор ГО "Let's do it, Ukraine" у Донецькій області          

  • «Маркетинг організацій: виклики та рішення»

Лісютін  Антон, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри маркетингу та туризму Маріупольського державного університету,  виконавчий директор ОК «Перший київський швейний кооператив»

  • «Впровадження принципів lean-менеджменту на підприємствах легкої промисловості»

Долгова Надія,  директор Національного природного парку “Меотида “

  • «Наслідки військових дій для природоохоронних територій України»

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 494