Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Державнй університет інформаційно-комунікаційних технологій запрошує до участі у Круглому столі «Маркетинг і екологічні виклики»

17:13, 11-04-2024

19 квітня 2024 р. о 12.00 в онлайн форматі відбудеться Круглий стіл  «Маркетинг і екологічні виклики».

Мета круглого столу: обмін досвідом, поширення прогресивних ідей та пошук  інноваційних шляхів розвитку теорії та практики маркетингу через призму екологічних рішень та зелених технологій;  формування соціальних маркетингових компетенцій; розвиток співпраці вищої освіти зі сферою бізнесу та неурядовими організаціями у напрямку формування екологічної свідомості і культури у суспільстві.

 

Робота заходу планується за такими напрямами:

  • оцінка впливу наслідків війни на бізнес і стратегії підприємств;
  • розгляд сучасних екологічних проблем; методів екологічних досліджень;
  • розвиток маркетингу через призму екологічних викликів сьогодення;
  • інноваційні тренди сучасності: маркетингові рішення та зелені технології у виробництві;
  • формування спільних дій громадськості та закладів вищої освіти у питаннях формування екологічної культури молоді.

До участі у заході запрошуються науково-педагогічні працівники, представники сфери бізнесу, громадських організацій та інші особи, яких цікавлять проблеми, що будуть обговорюватися на засіданні круглого столу.

Мова круглого столу – українська

ZOOM: https://us02web.zoom.us/j/8312189488?pwd=UGh2WXRLMkR0Y2ZwcytRNDVMdTZGQT09&omn=81193888832

  • Ідентифікатор конференції: 831 218 9488   
  • Код доступу: 910739      

Посилання для реєстраціїhttps://docs.google.com/forms/d/1QWC1J-CHFoUsjrlBwbBPBdqrrfJ-KiUkp73MrhHefFY/edit

 

Основні спікери:

Балабаниць Анжеліка, доктор економічних наук, професор,

завідувачка кафедри маркетингу та туризму Маріупольського державного університету

  • «Формування маркетингових стратегій сталого розвитку в умовах сучасних викликів»

Мітюшкіна Христина , кандидат економічних наук, доцент, завідувачка кафедри раціонального природокористування та охорони навколишнього середовища Маріупольського державного університету

  • «Екологічна безпека країн: сучасні виклики та індикатори оцінки»

Єсмаханова Алуа, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій  

  • Питання соціальної відповідальності маркетингу

Супрун Наталія, доктор економічних наук, професор, головний науковий співробітник Інституту економіки та прогнозування НАН України,співзасновниця екологічного підприємства - ресайклінгової агенції "Reban" 

  • «Бізнес-ініціатива в діяльності екологічного підприємства»

Абалмасова Валентина, координатор ГО "Let's do it, Ukraine" у Донецькій області          

  • «Маркетинг організацій: виклики та рішення»

Лісютін  Антон, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри маркетингу та туризму Маріупольського державного університету,  виконавчий директор ОК «Перший київський швейний кооператив»

  • «Впровадження принципів lean-менеджменту на підприємствах легкої промисловості»

Долгова Надія,  директор Національного природного парку “Меотида “

  • «Наслідки військових дій для природоохоронних територій України»

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 995