19 квітня 2024 р. о 12.00 в онлайн форматі відбудеться Круглий стіл «Маркетинг і екологічні виклики».
Мета круглого столу: обмін досвідом, поширення прогресивних ідей та пошук інноваційних шляхів розвитку теорії та практики маркетингу через призму екологічних рішень та зелених технологій; формування соціальних маркетингових компетенцій; розвиток співпраці вищої освіти зі сферою бізнесу та неурядовими організаціями у напрямку формування екологічної свідомості і культури у суспільстві.
До участі у заході запрошуються науково-педагогічні працівники, представники сфери бізнесу, громадських організацій та інші особи, яких цікавлять проблеми, що будуть обговорюватися на засіданні круглого столу.
Мова круглого столу – українська
ZOOM: https://us02web.zoom.us/j/8312189488?pwd=UGh2WXRLMkR0Y2ZwcytRNDVMdTZGQT09&omn=81193888832
Посилання для реєстрації: https://docs.google.com/forms/d/1QWC1J-CHFoUsjrlBwbBPBdqrrfJ-KiUkp73MrhHefFY/edit
Балабаниць Анжеліка, доктор економічних наук, професор,
завідувачка кафедри маркетингу та туризму Маріупольського державного університету
Мітюшкіна Христина , кандидат економічних наук, доцент, завідувачка кафедри раціонального природокористування та охорони навколишнього середовища Маріупольського державного університету
Єсмаханова Алуа, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій
Супрун Наталія, доктор економічних наук, професор, головний науковий співробітник Інституту економіки та прогнозування НАН України,співзасновниця екологічного підприємства - ресайклінгової агенції "Reban"
Абалмасова Валентина, координатор ГО "Let's do it, Ukraine" у Донецькій області
Лісютін Антон, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри маркетингу та туризму Маріупольського державного університету, виконавчий директор ОК «Перший київський швейний кооператив»
Долгова Надія, директор Національного природного парку “Меотида “