Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Відбулася гостьова лекція для маркетологів «МОНІТОРИНГ ТА АНАЛІЗ РЕПУТАЦІЇ БРЕНДУ В ЗМІ ТА СОЦМЕРЕЖАХ»

10:30, 09-04-2024

«Моніторинг та аналіз репутації бренду в ЗМІ та соцмережах» - таку гостьову онлайн-лекцію прочитав для наших студентів-маркетологів Денис Горбань, керівник відділу продажів  продуктової ІТ-компанії LOOQME  28.03.2024.

LOOQME (looqme.io) – вітчизняна продуктова ІТ-компанія, що розробила систему моніторингу ЗМІ та соцмереж в Україні для оцінки інформаційної активності брендів, компаній або персон, яка вже 3 рік поспіль є вибором № 1 усіх спеціалістів по комунікаціям. Серед клієнтів компанії: McDonald’s, Lenovo, Київстар, Carlsberg, Вayer, KLO, Фокстрот та інші.

Денис Горбань розказав студентам, для чого потрібен автоматизований моніторинг медіа, хто, де і яким чином його здійснює. Як дізнались студенти, моніторинг репутації – це збір усіх згадок про бренд у піблічному полі: у ЗМІ, соцмережах, на сайтах відгуків, веб-сторінках компаній і державних органів.

Щоденно LOOQME автоматично збирає, структурує та візуалізує згадки про бренд і конкурентів в медіа та соцмережах (новини з близько 75 000 джерел, більше 2 500 000 новин на тиждень) і допомагає компаніям, які приділяють увагу своїй репутації у ЗМІ, оцифровувати свої результати та рахувати метрики. Отримані дані дуже важливі для компаній-замовників: допомагають компаніям покращити результати комунікацій, оцінити ефективність PR-кампаній, покращити імідж бренду, підвищити результативність бізнесу.

По суті, використовується технологія SERM (Search Engine Reputation Management) — управління репутацією в пошукових системах. Оцінка здоров’я бренду здійснюється з акцентом на підвищення бізнес-результатів.

Спікер ознайомив студентів із продуктами компанії:

LOOQME Hub – платформа для моніторингу та аналітики комунікацій. Збирає та візуалізує згадки про бренд і конкурентів в ЗМІ та соцмережах.

MyNews Bot – швидкі сповіщення - повідомлення Telegram про згадки в ЗМІ. Допомагає бути в курсі подій.

BRAND LAB – імідж бренду клієнта на основі даних. Аналітичні звіти з аналізом ринку та конкурентів, а також унікальні моделі ML, що розкривають тенденції та наративи.

LOOQME R-index – Індекс здоров’я репутації бренду. Показує рівень довіри до бренду та видимість у ЗМІ та соціальних мережах. Індекс репутації – сучасна метрика, що відображає вплив комунікацій на результати бізнесу.

Content Analisis – показує ефективність та результативність Вашої роботи в цифрах і графіках.

Industry Watcher – спостерігач промисловості. Порівняльні показники ринку та аналіз конкурентів. Аналіз ринку на основі окремих параметрів або галузевих досліджень.

Sociology – знайте, що думають люди про це: обирайте тему та вивчайте думку аудиторії.

В рамках лекції студентам було надано навчальний доступ до платформи  LOOQME, і вони змогли побачити на практиці, як працюють автоматизовані онлайн-системи моніторингу та аналітики на конкретних прикладах. На всі питання студенти отримали вичерпні відповіді.

Дякуємо пану спікеру Денису Горбаню, керівнику відділу продажів компанії LOOQME за цікаву лекцію!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 431