Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        

Державний університет
інформаційно-комунікаційних
технологій

Укр.
   

Відбулася гостьова лекція для маркетологів «МОНІТОРИНГ ТА АНАЛІЗ РЕПУТАЦІЇ БРЕНДУ В ЗМІ ТА СОЦМЕРЕЖАХ»

10:30, 09-04-2024

«Моніторинг та аналіз репутації бренду в ЗМІ та соцмережах» - таку гостьову онлайн-лекцію прочитав для наших студентів-маркетологів Денис Горбань, керівник відділу продажів  продуктової ІТ-компанії LOOQME  28.03.2024.

LOOQME (looqme.io) – вітчизняна продуктова ІТ-компанія, що розробила систему моніторингу ЗМІ та соцмереж в Україні для оцінки інформаційної активності брендів, компаній або персон, яка вже 3 рік поспіль є вибором № 1 усіх спеціалістів по комунікаціям. Серед клієнтів компанії: McDonald’s, Lenovo, Київстар, Carlsberg, Вayer, KLO, Фокстрот та інші.

Денис Горбань розказав студентам, для чого потрібен автоматизований моніторинг медіа, хто, де і яким чином його здійснює. Як дізнались студенти, моніторинг репутації – це збір усіх згадок про бренд у піблічному полі: у ЗМІ, соцмережах, на сайтах відгуків, веб-сторінках компаній і державних органів.

Щоденно LOOQME автоматично збирає, структурує та візуалізує згадки про бренд і конкурентів в медіа та соцмережах (новини з близько 75 000 джерел, більше 2 500 000 новин на тиждень) і допомагає компаніям, які приділяють увагу своїй репутації у ЗМІ, оцифровувати свої результати та рахувати метрики. Отримані дані дуже важливі для компаній-замовників: допомагають компаніям покращити результати комунікацій, оцінити ефективність PR-кампаній, покращити імідж бренду, підвищити результативність бізнесу.

По суті, використовується технологія SERM (Search Engine Reputation Management) — управління репутацією в пошукових системах. Оцінка здоров’я бренду здійснюється з акцентом на підвищення бізнес-результатів.

Спікер ознайомив студентів із продуктами компанії:

LOOQME Hub – платформа для моніторингу та аналітики комунікацій. Збирає та візуалізує згадки про бренд і конкурентів в ЗМІ та соцмережах.

MyNews Bot – швидкі сповіщення - повідомлення Telegram про згадки в ЗМІ. Допомагає бути в курсі подій.

BRAND LAB – імідж бренду клієнта на основі даних. Аналітичні звіти з аналізом ринку та конкурентів, а також унікальні моделі ML, що розкривають тенденції та наративи.

LOOQME R-index – Індекс здоров’я репутації бренду. Показує рівень довіри до бренду та видимість у ЗМІ та соціальних мережах. Індекс репутації – сучасна метрика, що відображає вплив комунікацій на результати бізнесу.

Content Analisis – показує ефективність та результативність Вашої роботи в цифрах і графіках.

Industry Watcher – спостерігач промисловості. Порівняльні показники ринку та аналіз конкурентів. Аналіз ринку на основі окремих параметрів або галузевих досліджень.

Sociology – знайте, що думають люди про це: обирайте тему та вивчайте думку аудиторії.

В рамках лекції студентам було надано навчальний доступ до платформи  LOOQME, і вони змогли побачити на практиці, як працюють автоматизовані онлайн-системи моніторингу та аналітики на конкретних прикладах. На всі питання студенти отримали вичерпні відповіді.

Дякуємо пану спікеру Денису Горбаню, керівнику відділу продажів компанії LOOQME за цікаву лекцію!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 243