«Моніторинг та аналіз репутації бренду в ЗМІ та соцмережах» - таку гостьову онлайн-лекцію прочитав для наших студентів-маркетологів Денис Горбань, керівник відділу продажів продуктової ІТ-компанії LOOQME 28.03.2024.
LOOQME (looqme.io) – вітчизняна продуктова ІТ-компанія, що розробила систему моніторингу ЗМІ та соцмереж в Україні для оцінки інформаційної активності брендів, компаній або персон, яка вже 3 рік поспіль є вибором № 1 усіх спеціалістів по комунікаціям. Серед клієнтів компанії: McDonald’s, Lenovo, Київстар, Carlsberg, Вayer, KLO, Фокстрот та інші.
Денис Горбань розказав студентам, для чого потрібен автоматизований моніторинг медіа, хто, де і яким чином його здійснює. Як дізнались студенти, моніторинг репутації – це збір усіх згадок про бренд у піблічному полі: у ЗМІ, соцмережах, на сайтах відгуків, веб-сторінках компаній і державних органів.
Щоденно LOOQME автоматично збирає, структурує та візуалізує згадки про бренд і конкурентів в медіа та соцмережах (новини з близько 75 000 джерел, більше 2 500 000 новин на тиждень) і допомагає компаніям, які приділяють увагу своїй репутації у ЗМІ, оцифровувати свої результати та рахувати метрики. Отримані дані дуже важливі для компаній-замовників: допомагають компаніям покращити результати комунікацій, оцінити ефективність PR-кампаній, покращити імідж бренду, підвищити результативність бізнесу.
По суті, використовується технологія SERM (Search Engine Reputation Management) — управління репутацією в пошукових системах. Оцінка здоров’я бренду здійснюється з акцентом на підвищення бізнес-результатів.
Спікер ознайомив студентів із продуктами компанії:
LOOQME Hub – платформа для моніторингу та аналітики комунікацій. Збирає та візуалізує згадки про бренд і конкурентів в ЗМІ та соцмережах.
MyNews Bot – швидкі сповіщення - повідомлення Telegram про згадки в ЗМІ. Допомагає бути в курсі подій.
BRAND LAB – імідж бренду клієнта на основі даних. Аналітичні звіти з аналізом ринку та конкурентів, а також унікальні моделі ML, що розкривають тенденції та наративи.
LOOQME R-index – Індекс здоров’я репутації бренду. Показує рівень довіри до бренду та видимість у ЗМІ та соціальних мережах. Індекс репутації – сучасна метрика, що відображає вплив комунікацій на результати бізнесу.
Content Analisis – показує ефективність та результативність Вашої роботи в цифрах і графіках.
Industry Watcher – спостерігач промисловості. Порівняльні показники ринку та аналіз конкурентів. Аналіз ринку на основі окремих параметрів або галузевих досліджень.
Sociology – знайте, що думають люди про це: обирайте тему та вивчайте думку аудиторії.
В рамках лекції студентам було надано навчальний доступ до платформи LOOQME, і вони змогли побачити на практиці, як працюють автоматизовані онлайн-системи моніторингу та аналітики на конкретних прикладах. На всі питання студенти отримали вичерпні відповіді.
Дякуємо пану спікеру Денису Горбаню, керівнику відділу продажів компанії LOOQME за цікаву лекцію!