Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Магістри-маркетологи прокачують hard, digital & soft skills через сучасні технології стратегічного системного мислення

09:47, 04-04-2024

Освітній рівень магістра передбачає оволодіння студентом інтегрованими навичками управління через синергію інформаційних джерел, які пропонуються обраною магістерською програмою. Так, базисним навиком магістрів-маркетологів є набуття стратегічного мислення, яке формується через вивчення різного роду моделей поведінки бізнесу у конкурентному ринковому середовищі та через розвиток притаманних якостей фахівцю маркетологу із розвинутою управлінською інтуїцією, а саме відчуттям тенденцій розвитку ринку та перспективного бачення трендових стратегій на рику. В такому ключі, магістри-маркетологи кафедри Маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій навчаються технологіям логіки вибудовування стратегічних управлінських рішень і адаптації їх до ринку на базі конкурентної маркетингової стратегії, яка найкраще буде відповідати потребам бізнесу.

Стратегічне мислення для управління маркетинговою діяльністю, формується у студентів через засвоєння основ дисципліни Стратегічного маркетингу, в результаті чого магістри-маркетологи набувають компетентності:

  • визначати конкурентні маркетингові стратегії та застосовувати їх в умовах невизначеності та ризикованості,
  • розробляти проекти ринкових інновацій для забезпечення конкурентоспроможності бізнесу,
  • здійснювати власні дослідження аналізу конкурентного середовища та  обґрунтовувати маркетингові тренди ринкових тенденцій,
  • знаходити шляхи використання резервів підвищення ефективності ведення маркетингової діяльності.

В сукупності з вивченням інших освітніх компонентів, Стратегічний маркетинг для магістрів-маркетологів сприяє розвитку у магістрів професійних навичок застосування комплексної маркетингової стратегії для досягнення конкурентних цілей підприємства через маркетинг-інструменти, що дозволять аналізувати стратегії конкурентів, знаходити внутрішні ресурси та можливості компанії як джерело сталої конкурентної переваги. Організація навчання Стратегічному маркетингу включає лекційні та практичні заняття, лекції-візуалізації, презентації за тематикою, навчальні дискусії, тренінгові семінари до прикладу проведення ділових ігор. Загалом, кафедра Маркетингу в Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій була створена для надання студенту інформації про маркетингові технології в сучасній освіті та для розвитку і виховання креативних здібностей у студентів, творчого пошуку ними резервів стратегічного управління підприємством.

Тому, щоб навчитися професійно презентувати і віддавати світу свій потенціал магістри-маркетологи прокачують hard, digital & soft skills через сучасні технології стратегічного системного мислення; через розвиток на кафедрі аналітичних здібностей; через набуття навичок професійної комунікації та адаптивних здібностей, що дозволить фахівцю конкурувати у мінливих вимогах ринку праці.  

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 112