Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Майстер-клас «Штучний інтелект в маркетингу» від мережі гаджетів і аксесуарів «Цитрус»

12:14, 18-03-2024

Майстер-клас «Штучний інтелект в маркетингу» відвідали наші студенти-маркетологи 13.03.2024 в «Цитрус-Академії» у флагманському магазині «Цитрус» на вул. Хрещатик 29. Ведучим був Олександр Волобуєв, тренер з навчання та розвитку талантів мережі гаджетів та аксесуарів «Цитрус».

Студенти дізнались про:

1) Що таке сучасний штучний інтелект — основні концепції та принципи роботи.

2) Завдяки чому текстові моделі стали успішними?

3) Майбутні професії на прикладі PROMT-Designer та SEO з оптимізації.

4) Використання, можливості ШІ в маркетингу: нейрокопірайтинг, генерація зображень, навчання, підготовка доповідей, презентацій, прогнозна аналітика та ін.  

5) Питання плагіату і етики. 6) Чи може ШІ замінити маркетолога?

Як дізнались студенти, ШІ дозволяє відстежувати користувача на різних каналах (сайт, соцмережі, рекламні майданчики) і надавати йому персоналізований досвід взаємодії з брендом. Створювати ефективні рекламні матеріали. Нейромережі можуть генерувати заголовки, тексти, зображення, які привертають увагу цільової аудиторії. У сфері електронної комерції інструменти ШІ дозволяють краще сегментувати аудиторію,  точніше налаштувати комунікацію та пропонувати релевантний контент.

Ще одна з важливих переваг ШІ — прогнозна аналітика. ШІ-моделі дозволяють досліджувати великі масиви даних і на їх основі робити точні прогнози конверсій, відтоку клієнтів, прибутку тощо. Це дає змогу завчасно реагувати на майбутні тренди. Завдяки усім цим можливостям, ми маємо справжню «машину» для створення ефективної реклами, яка точно відображає характеристики ЦА.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 914