Майстер-клас «Штучний інтелект в маркетингу» відвідали наші студенти-маркетологи 13.03.2024 в «Цитрус-Академії» у флагманському магазині «Цитрус» на вул. Хрещатик 29. Ведучим був Олександр Волобуєв, тренер з навчання та розвитку талантів мережі гаджетів та аксесуарів «Цитрус».
Студенти дізнались про:
1) Що таке сучасний штучний інтелект — основні концепції та принципи роботи.
2) Завдяки чому текстові моделі стали успішними?
3) Майбутні професії на прикладі PROMT-Designer та SEO з оптимізації.
4) Використання, можливості ШІ в маркетингу: нейрокопірайтинг, генерація зображень, навчання, підготовка доповідей, презентацій, прогнозна аналітика та ін.
5) Питання плагіату і етики. 6) Чи може ШІ замінити маркетолога?
Як дізнались студенти, ШІ дозволяє відстежувати користувача на різних каналах (сайт, соцмережі, рекламні майданчики) і надавати йому персоналізований досвід взаємодії з брендом. Створювати ефективні рекламні матеріали. Нейромережі можуть генерувати заголовки, тексти, зображення, які привертають увагу цільової аудиторії. У сфері електронної комерції інструменти ШІ дозволяють краще сегментувати аудиторію, точніше налаштувати комунікацію та пропонувати релевантний контент.
Ще одна з важливих переваг ШІ — прогнозна аналітика. ШІ-моделі дозволяють досліджувати великі масиви даних і на їх основі робити точні прогнози конверсій, відтоку клієнтів, прибутку тощо. Це дає змогу завчасно реагувати на майбутні тренди. Завдяки усім цим можливостям, ми маємо справжню «машину» для створення ефективної реклами, яка точно відображає характеристики ЦА.