Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Робота студентського наукового гуртка кафедри маркетингу «SCIENTIA POTENTIA EST» (Знання – сила) продовжується

17:09, 12-03-2024

Одним із основних напрямів формування якісної освіти, що відповідає потребам майбутніх фахівців, є участь здобувачів вищої освіти у науково-дослідній діяльності.

На кафедрі маркетингу у вільний від навчання час продовжує роботу студентський науковий гурток «SCIENTIA POTENTIA EST» (знання – сила).

Діяльність гуртка спрямована на розвиток творчих і аналітичних здібностей студентів, з метою набуття професійного та особистісного досвіду набуття знань і навичок під час науково-дослідної роботи.

Теми, над якими студенти працювали на цьогорічних засіданнях гуртка, були дуже різноманітними. Так  08.02.2024р. був проведений семінар-обговорення на тему: «Сугестивні технології та маніпулювання в рекламі». Сугестія або навіювання  - це процес впливу на психіку людини, пов'язаний зі зниженням критичності сприйняття змісту інформації, відсутністю аналізу та оцінки спонукань до визначених дій. Цікаво було розглянути і випробувати деякі з прийомів сугестії.

22.02.2024 року провели семінар-колоквіум на тему: «Event-маркетинг: знайомий інструмент в новому контексті», а 07.03.2024 р. семінар «Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства».

У лютому-березні 2024 року були цікаві виїзні засідання гуртка. 16 лютого студенти разом з доцентом кафедри маркетингу Совершенною Іриною Олексіївною та старшим викладачем Крижко Ольгою Валеріївною відвідали магазин YABLUKА і музей техніки Apple на вул. Хрещатик, 42. Екскурсію по магазину і музею провів адміністратор магазину Володимир Єрмаков. Він розказав історію виникнення мережі техніки YABLUKА в Україні, про її маркетингову стратегію в Україні, про організаційну структуру магазину, організацію роботи, навчання персоналу. Побували і в музеї техніки Apple. Він неймовірний: вміщує біля 100 експонатів, серед яких ексклюзивні  гаджети від Apple.

21 лютого 2024 р.  провели виїзне заняття гуртка у магазині-флагмані компанії "Фокстрот". Заняття були організовані партнерами кафедри – ТОВ «ФТД-Ритейл». Цілих 5 експертів – професіоналів приділили увагу нашим студентам, ділились досвідом у тренінговому центрі магазину.

27 лютого 2024 року для студентів-маркетологів проведено виїздне заняття в одному із найбільших магазинів техніки та електроніки COMFY в ТРЦ Lavina Mall. Директор магазину COMFY Денис Пустовий провів для студентів екскурсію по магазину, розказав про історію створення і розвиток мережі COMFY (ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД»). Він ознайомив присутніх з секретами маркетингу магазину техніки та електроніки мережі №1, підкреслив його виключну важливість  для успіху підприємства роздрібної торгівлі.

Студенти-гуртківці мають можливість не тільки вивчати  особливості наукової та дослідницької роботи, розвивати творчі здібності, а і побачити як на практиці можна застосувати набутий досвід дослідницької роботи.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 060