Одним із основних напрямів формування якісної освіти, що відповідає потребам майбутніх фахівців, є участь здобувачів вищої освіти у науково-дослідній діяльності.
На кафедрі маркетингу у вільний від навчання час продовжує роботу студентський науковий гурток «SCIENTIA POTENTIA EST» (знання – сила).
Діяльність гуртка спрямована на розвиток творчих і аналітичних здібностей студентів, з метою набуття професійного та особистісного досвіду набуття знань і навичок під час науково-дослідної роботи.
Теми, над якими студенти працювали на цьогорічних засіданнях гуртка, були дуже різноманітними. Так 08.02.2024р. був проведений семінар-обговорення на тему: «Сугестивні технології та маніпулювання в рекламі». Сугестія або навіювання - це процес впливу на психіку людини, пов'язаний зі зниженням критичності сприйняття змісту інформації, відсутністю аналізу та оцінки спонукань до визначених дій. Цікаво було розглянути і випробувати деякі з прийомів сугестії.
22.02.2024 року провели семінар-колоквіум на тему: «Event-маркетинг: знайомий інструмент в новому контексті», а 07.03.2024 р. семінар «Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства».
У лютому-березні 2024 року були цікаві виїзні засідання гуртка. 16 лютого студенти разом з доцентом кафедри маркетингу Совершенною Іриною Олексіївною та старшим викладачем Крижко Ольгою Валеріївною відвідали магазин YABLUKА і музей техніки Apple на вул. Хрещатик, 42. Екскурсію по магазину і музею провів адміністратор магазину Володимир Єрмаков. Він розказав історію виникнення мережі техніки YABLUKА в Україні, про її маркетингову стратегію в Україні, про організаційну структуру магазину, організацію роботи, навчання персоналу. Побували і в музеї техніки Apple. Він неймовірний: вміщує біля 100 експонатів, серед яких ексклюзивні гаджети від Apple.
21 лютого 2024 р. провели виїзне заняття гуртка у магазині-флагмані компанії "Фокстрот". Заняття були організовані партнерами кафедри – ТОВ «ФТД-Ритейл». Цілих 5 експертів – професіоналів приділили увагу нашим студентам, ділились досвідом у тренінговому центрі магазину.
27 лютого 2024 року для студентів-маркетологів проведено виїздне заняття в одному із найбільших магазинів техніки та електроніки COMFY в ТРЦ Lavina Mall. Директор магазину COMFY Денис Пустовий провів для студентів екскурсію по магазину, розказав про історію створення і розвиток мережі COMFY (ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД»). Він ознайомив присутніх з секретами маркетингу магазину техніки та електроніки мережі №1, підкреслив його виключну важливість для успіху підприємства роздрібної торгівлі.
Студенти-гуртківці мають можливість не тільки вивчати особливості наукової та дослідницької роботи, розвивати творчі здібності, а і побачити як на практиці можна застосувати набутий досвід дослідницької роботи.