21 лютого 2024 р. для студентів 1,2 та 3 курсу спеціальності "Маркетинг" було проведено виїзне заняття у магазині-флагмані компанії "Фокстрот". Заняття були організовані партнерами кафедри – ТОВ «ФТД-Ритейл». Цілих 5 експертів – професіоналів приділили увагу нашим студентам, ділились досвідом у тренінговому центрі магазину.
Олена Пробачай, керівник відділу підбору та адаптації персоналу компанії, ознайомила студентів з історією створення і динамікою розвитку мережі «Фокстрот», місією, цінностями, соціальною відповідальністю, проєктами компанії під час війни.
Людмила Воронецька, керівник відділу клієнтського досвіду, розказала про результати впровадження в компанії проєкту «Безбар’єрний Фокстрот». Безбар’єрність – це філософія суспільства без обмежень, створення середовища, у якому буде комфортно всім.
Проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» реалізується у межах ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар'єрів» з метою зміцнення принципів безбар’єрності як частини бізнес-процесів компанії та здійснюється в рамках меморандума про співпрацю з ГО «Громадський рух «Соціальна єдність».
Як зрозуміли студенти, Фокстрот – перша мережа електроніки та побутової техніки в Україні, що впроваджує сучасні способи комунікації з покупцями з порушеннями слуху, для яких єдиною мовою спілкування є жестова мова. Сервіс працює вже в 5 магазинах Фокстрот, де можна купити товари спілкуючись зі співробітниками магазину жестовою мовою за допомогою виклику онлайн-перекладачів.
Відтепер нечуючі відвідувачі зможуть отримати професійну консультацію зрозумілим для них способом, поставити свої запитання щодо обраного товару і здійснити комфортну покупку без комунікаційних і психологічних барʼєрів.
Леся Нікуліна, начальник відділу торгового маркетингу та куратор проекту «Безбар’єрний Фокстрот», розказала нашим студентам про особливості торгового маркетингу компанії, тонкощі сегментації і залучення нових груп споживачів, в т.ч. з особливими потребами, з порушеннями слуху.
Євген Ніколаєв, директор магазину "Фокстрот" провів для студентів екскурсію по магазину, пояснив принципи зонування торгової площі, секрети візуального мерчандайзингу техніки і електроніки, розказав про постійний пошук інсайтів командою, інновацій в маркетингу, постійне навчання і розвиток персоналу, завдяки чому магазин займає 1 місце в рейтингу мережі за багатьма показниками протягом багатьох років.
Олександр Казельский – начальник навчально-тренувального центру компанії для ознайомлення з системою навчання в компанії, провів для студентів командну гру – змагання з тимбілдингу, в якій молодь прийняла активну участь. Переможець отримав від компанії приз, а усі студенти - сувеніри з фірмовою симіволікою.
Наші студенти отримали незабутні враження від екскурсії і занять, від неймовірного колективу магазину, цінностей і незламних людей компанії «Фокстрот», які під час війни, не дивлячись на втрати і падіння ринку, знаходять сили і можливості допомагати ЗСУ, населенню, прагнути до розвитку. Компанія «Фокстрот» - ви кращі, вмієте об’єднувати і запалювати своїми проєктами!
Студенти залишились задоволеними. Дякуємо керівнику відділу підбору та адаптації персоналу компанії «Фокстрот» Олені Пробачай, директору магазину "Фокстрот" на вул. С.Бандери, 21 Євгену Ніколаєву, та іншим спікерам за організацію змістовних занять для наших студентів, за приділений час і увагу і сподіваємось на подальше плідне співробітництво!
Довідково:
«Фокстрот» – одна з найбільших в Україні роздрібних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Бренд Фокстрот розвиває ГК «ФОКСТРОТ». У 2024 році Фокстрот відзначає 30 років роботи. В Україні працює біля 75 магазинів «Фокстрот» у обласних і районних центрах. Трафік інтернет-магазину Foxtrot.ua сягає 10 млн відвідувань щомісяця. Кількість учасників програми лояльності «Фокс Клуб» становить 12 млн покупців. Компанія визнана одним з кращих 25 українських брендів, входить до до трійки кращих e-commerce-ритейлерів країни в сегменті техніки, електроніки і гаджетів.
Бренд першим серед ритейлерів електроніки запровадив програмне РРО (касу в смартфоні), та запустив найсучасніші способи оплати товарів – через чат-бота у Вайбері та Телеграм, за допомогою VisaQR, LiqPAY та віртуальні гаманці Apple Pay/Google Pay.
Forbes Україна назвав Фокстрот серед тридцяти стійких приватних компаній України воєнного часу. «Незламний року» у вітчизняному рітейлі, компанія є лідером, не дивлячись на величезні втрати через війну, зуміла відновити та продовжити роботу – так номінували Фокстрот журналісти бізнес-видання Mind.