XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Навчання має бути безпечним

16:54, 13-02-2024

Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій вже не раз сколихнувся від тривожних подій, що зараз відбуваються в Україні. У такі складні часи дуже важливо дбати про свою безпеку. Тому наш навчальний заклад прийняв рішення, проводити тренувальні тривоги хоча б раз на тиждень.

Так і минулого тижня. Перед нашими студентами виступив відповідальний за безпеку – інженер відділу охорони праці  Ігнатко Андрій Іванович, який на прикладах пояснив важливість для кожного дотримання правил безпеки під час повітряної тривоги.

Почувши сигнал про навчальну тривогу, студенти-маркетологи разом з доцентом кафедри маркетингу Совершенною І.О., відповідно до інструкції університетської адміністрації, пройшли до бомбосховища. Кожен студент знає маршрут до свого безпечного місця, вони займають свої місця, зберігаючи спокій та дотримуючись правил безпеки,  про які наголошує адміністрація та викладачі.

Завдяки цим заходам батьки можуть не перейматися за своїх дітей. І бути впевненими що вони знаходяться в безпеці, адже наші викладачі переймаються за студентів як за власних дітей та роблять все щоб їм було спокійно на душі.

Фотографії

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 353