Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Виробнича практика студентів - маркетологів має бути результативною

11:06, 06-02-2024

Практична підготовка студентів є невід’ємною складовою частиною процесу підготовки бакалаврів у вищих навчальних закладах і здійснюється відповідно навчального плану зі спеціальності 075 «Маркетинг»  і освітньої програми.

Виробнича  практика студентів-маркетологів передбачена на 3 курсі у 6 навчальному семестрі протягом 4 навчальних тижнів.

Метою виробничої практики є формування у студентів основ професійної майстерності відповідно до компетенцій бакалавра маркетингу.

Основним завданням студентів від час виробничої практики є вивчення та аналіз відповідних матеріалів об’єкту практики та набуття умінь і навичок, які складають основу майбутньої професії.

Ефективність проходження студентами – маркетологами  виробничої практики можна виміряти рівнем отриманих практичних навичок та вмінь .

Завданнями виробничої практики є формування у студентів професійних умінь і навичок щодо:

  • вирішення типових завдань оперативної діяльності підприємства;  
  • ділового спілкування.
  • прийняття самостійних рішень під час професійної діяльності в реальних умовах;
  • самовдосконалення - виховання у студентів потреби постійно поповнювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності.

Ефективність виробничої практики у значній мірі залежить від стану баз практики, а також вибору керівника практики на базі практики та умов роботи.

Відповідно до підписаних угод з компаніями – базами практики,  проходження виробничої практики на 3 курсі відбуватиметься на базах практики, які  є партнерами кафедри маркетингу ТОВ «Компанія «Pro-Consulting»,  ТОВ "ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА", ТОВ «ФТД-Ритейл», ТОВ "Глобалдіджитал" , ТОВ «Compressors International»,  ТОВ "ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА",  ТОВ "ПАРТНЕРЕД", а також - рекламна агенція Mindshare в Україні, АТ «Універсал Банк» Monobank, АСТАРТА-КИЇВ АГРОПРОМХОЛДИНГ, ПрАТ "Ветропак Гостомельський Склозавод", ТОВ «YIZHA», ТОВ ФУДКОМ супермаркет «Велмарт», ТОВ «АМАЗОН», ТОВ «РОСЛИНА КАРПАТ», ТОВ "ІСТЕЙТ СОЛЮШНС", ТОВ «К.А.Н Девелопмент», ТОВ «ЛК-ТРАНС», ТОВ «РЕБЕРНЯ. АРСЕНАЛ. КИЇВ», ТОВ «ЕКО», ТОВ «ПАПА ФЕТА», ТОВ «QFacade», ТОВ "ФЛО ЮКРЕЙН", ТОВ "ЦЕНТР МИЙНОГО БІЗНЕСУ", Компанія "LuckyLOOK", Салон краси «Sho Po Volosam», ПП "ФУТУРУМ - ПРОЕКТ - БУД", ІП «КОКА-КОЛА БЕВЕРІДЖИЗ УКРАЇНА ЛІМІТЕД», Кафе-піцерія "Піца Хата", Танцювальна студія «TOK DANCE CENTER», Фітнес-клуб «Muscle Gym Team Dolgov , ФОП «Меблевий салон» тощо

Процес професійної підготовки у ході виробничої практики об’єктивно є найбільш активним у порівнянні з теоретичним навчанням. Бажаємо нашим студентам цікавої та результативної практики!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 576
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ