Маркетолог - це одна з найбільш перспективних та високодохідних професій на сучасному ринку праці. Будь-яка компанія, навіть якщо вона не має окремого маркетингового відділу, автоматично займається маркетингом - вона розробляє продукти або послуги, встановлює ціни, організовує їх розповсюдження та рекламу.
Маркетолог - це справжній архітектор брендів, митець стратегій та віртуоз у своїй справі! Він вивчає потреби, готує чарівні коктейлі з ідей та робить так, щоб кожен продукт став цільовим героєм своєї власної історії.
Аналітики ставлять перед собою завдання отримати найбільш повний образ запропонованого товару, визначити сегмент ринку та характеристики потенційних покупців (включаючи стать, вік, доходи, соціальний статус), де цей продукт буде високо цінуватися. Для досягнення цієї мети вони здійснюють моніторинг ринку та проводять різноманітні опитування та фокус-групи.
Креативники мають за завдання, використовуючи дані, надані аналітиками, розробити стратегію впровадження товару. Вони визначають, як і де найкраще представити продукт, визначають повідомлення, яке має бути включено в рекламу, і обирають оптимальні медійні платформи.
Важливо відзначити, що в невеликих компаніях маркетолог часто поєднує обидві функції, відповідаючи як за аналітику, так і за розробку стратегії.
ДУІКТ готує фахівців, які знають ринок і вміють обертати його закони на користь бізнесу, фахівців, яких чекають в будь-якій галузі економіки.