Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

ХТО Ж ТАКИЙ МАРКЕТОЛОГ?

09:59, 30-01-2024

Маркетолог - це одна з найбільш перспективних та високодохідних професій на сучасному ринку праці. Будь-яка компанія, навіть якщо вона не має окремого маркетингового відділу, автоматично займається маркетингом - вона розробляє продукти або послуги, встановлює ціни, організовує їх розповсюдження та рекламу.  

Маркетолог - це справжній архітектор брендів, митець стратегій та віртуоз у своїй справі!  Він вивчає потреби, готує чарівні коктейлі з ідей та робить так, щоб кожен продукт став цільовим героєм своєї власної історії.

Маркетологів можна розділити на дві категорії – аналітиків і креативників.

Аналітики ставлять перед собою завдання отримати найбільш повний образ запропонованого товару, визначити сегмент ринку та характеристики потенційних покупців (включаючи стать, вік, доходи, соціальний статус), де цей продукт буде високо цінуватися. Для досягнення цієї мети вони здійснюють моніторинг ринку та проводять різноманітні опитування та фокус-групи.

Креативники мають за завдання, використовуючи дані, надані аналітиками, розробити стратегію впровадження товару. Вони визначають, як і де найкраще представити продукт, визначають повідомлення, яке має бути включено в рекламу, і обирають оптимальні медійні платформи.

Важливо відзначити, що в невеликих компаніях маркетолог часто поєднує обидві функції, відповідаючи як за аналітику, так і за розробку стратегії.

ДУІКТ готує фахівців, які знають ринок і вміють обертати його закони на користь бізнесу, фахівців, яких чекають в будь-якій галузі економіки.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 901