Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Діяльність студентського наукового гуртка «SCIENTIA POTENTIA EST»

10:59, 25-01-2024

На кафедрі маркетингу вже кілька років працює студентський науковий гурток «SCIENTIA POTENTIA EST». Ось і в цьому році відбулось сім цікавих засідань гуртка. На першому занятті, яке відбулося ще на початку вересня, зав. кафедрою Виноградова Олена Володимирівна виступила перед студентами з презентацією на тему: «Практика - критерій істини наукового пізнання», де ознайомила студентів з особливостями наукової діяльності.  

Заняття проходили у цікавому нестандартному форматі. Так у жовтні студенти групи МРД-31 Костянтин Міняйло і Богдан Кірімов поділились досвідом як краще робити відео-презентації. Студенти були в захваті від їхньої відео-презентації на тему: «Брендинг». На наступному занятті під керівництвом зав. каф. Виноградової О.В. та ст. викл. Крижко О.В. провели тренінг на тему: «Розробка фірмового персонажу: як створити легендарний образ». Інші заняття проходили в форматі семінарів-обговорення доповідей, серед яких запам’яталась презентація Дар'ї Ярової на тему: «Управління рекламною кампанією» та презентація Анастасії Капітанчук на тему: «Управління маркетинговою діяльністю підприємства».

В грудні всі викладачі кафедри разом із студентами прийняли участь в круглому столі на тему: «Проблеми синергетики», де розглянули теорію німецького вченого Германа Хакена.

27 грудня на засідання гуртка завітали провідні фахівці компанії «Pro-Consulting» - відомої консалтингової компанії України у сфері аналітики, маркетингових досліджень ринків, стратегічного консалтингу і бізнес-планування. Старший консультант  Pro-Consulting Андрій Мокряков та спеціаліст з розвитку бізнесу Валерія Андріяш розповіли майбутнім маркетологам про напрямки діяльності компанії,  тонкощі маркетингових досліджень, особливості сучасного маркетингу та запросили студентів на  стажування до компанії, з подальшим отриманням сертифікатів.

І ось закінчився перший навчальний семестр, а отже і робота в 2023 році навчально-наукового гуртка «SCIENTIA POTENTIA EST». У другому навчальному семестрі гурток відновить свою діяльність з новими учасниками та цікавими подіями. До нових зустрічей!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 053