Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Діяльність студентського наукового гуртка «SCIENTIA POTENTIA EST»

10:59, 25-01-2024

На кафедрі маркетингу вже кілька років працює студентський науковий гурток «SCIENTIA POTENTIA EST». Ось і в цьому році відбулось сім цікавих засідань гуртка. На першому занятті, яке відбулося ще на початку вересня, зав. кафедрою Виноградова Олена Володимирівна виступила перед студентами з презентацією на тему: «Практика - критерій істини наукового пізнання», де ознайомила студентів з особливостями наукової діяльності.  

Заняття проходили у цікавому нестандартному форматі. Так у жовтні студенти групи МРД-31 Костянтин Міняйло і Богдан Кірімов поділились досвідом як краще робити відео-презентації. Студенти були в захваті від їхньої відео-презентації на тему: «Брендинг». На наступному занятті під керівництвом зав. каф. Виноградової О.В. та ст. викл. Крижко О.В. провели тренінг на тему: «Розробка фірмового персонажу: як створити легендарний образ». Інші заняття проходили в форматі семінарів-обговорення доповідей, серед яких запам’яталась презентація Дар'ї Ярової на тему: «Управління рекламною кампанією» та презентація Анастасії Капітанчук на тему: «Управління маркетинговою діяльністю підприємства».

В грудні всі викладачі кафедри разом із студентами прийняли участь в круглому столі на тему: «Проблеми синергетики», де розглянули теорію німецького вченого Германа Хакена.

27 грудня на засідання гуртка завітали провідні фахівці компанії «Pro-Consulting» - відомої консалтингової компанії України у сфері аналітики, маркетингових досліджень ринків, стратегічного консалтингу і бізнес-планування. Старший консультант  Pro-Consulting Андрій Мокряков та спеціаліст з розвитку бізнесу Валерія Андріяш розповіли майбутнім маркетологам про напрямки діяльності компанії,  тонкощі маркетингових досліджень, особливості сучасного маркетингу та запросили студентів на  стажування до компанії, з подальшим отриманням сертифікатів.

І ось закінчився перший навчальний семестр, а отже і робота в 2023 році навчально-наукового гуртка «SCIENTIA POTENTIA EST». У другому навчальному семестрі гурток відновить свою діяльність з новими учасниками та цікавими подіями. До нових зустрічей!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 110