Digital-маркетолог — є модною та однією з високо запитуваних професій у галузі маркетингу. В багатьох компаніях ці спеціалісти виступають як мости між онлайн та офлайн-рекламою.
Фахівець у цій сфері займається продажами, аналітикою, просуванням та рекламою товарів та послуг в інтернеті. Він може працювати як внутрішнім співробітником компанії, займаючись просуванням лише в межах одного підприємства, так і у діджитал-агентстві, де має можливість працювати з декількома продуктами або послугами одночасно.
Основними завданнями діджитал-маркетолога є привертання максимальної уваги від клієнтів і потенційних покупців, взаємодія зі споживачами, а також перетворення уваги в покупку та оплату продуктів чи послуг.
Треба знати всі входи і виходи в цьому маркетинговому просторі, варто розділяти і знаходити найбільш цікаві майданчики для комунікації з аудиторією. А також це важливо для ефективного розподілу рекламного бюджету.
Це можна було б не виділяти, оскільки без цього нікуди. Кожному фахівцю на практиці необхідно розуміти принципи продажів і виділяти найбільш дієві способи реалізації продуктів і послуг.
Обидва типи мислення здатні доповнювати один одного. Наприклад, на основі аналітичних даних за допомогою творчого підходу можна буде знайти незвичайне і оригінальне рішення проблеми.
Звучить страшно, але розібратися можна. Цей навик виступає елементом аналізу поведінки споживачів в мережі.
Знання HTML, CSS або Photoshop дають можливість доносити свої ідеї для розробників і дизайнерів. Це допомагає якнайкраще формулювати рекламні меседжі, використовуючи цифрову майданчик.
При цьому не варто забувати про soft skills майбутнього, без яких не обійдеться жоден фахівець.
Зарплата digital-маркетолога зазвичай перевищує середню. Вона залежить від масштабності та складності проєкту, яким займається фахівець, а також від його досвіду роботи.
В середньому «Digital-менеджер» в Україні заробляє 27500 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 669 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Digital-маркетолог» і за схожими запитами-синонімами «Інтернет-маркетолог», «Internet-marketer», «Web marketer» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.