Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Digital-маркетолог - це модно, цікаво і прибутково

11:30, 18-01-2024

Digital-маркетолог — є модною та однією з високо запитуваних професій у галузі маркетингу. В багатьох компаніях ці спеціалісти виступають як мости між онлайн та офлайн-рекламою.

Фахівець у цій сфері займається продажами, аналітикою, просуванням та рекламою товарів та послуг в інтернеті. Він може працювати як внутрішнім співробітником компанії, займаючись просуванням лише в межах одного підприємства, так і у діджитал-агентстві, де має можливість працювати з декількома продуктами або послугами одночасно.

Основними завданнями діджитал-маркетолога є привертання максимальної уваги від клієнтів і потенційних покупців, взаємодія зі споживачами, а також перетворення уваги в покупку та оплату продуктів чи послуг.

Обов’язки digital-маркетолога

Основні hard skills для діджитал-маркетологів

  1. Практичні навички роботи з рекламою в соціальних мережах. 

Треба знати всі входи і виходи в цьому маркетинговому просторі, варто розділяти і знаходити найбільш цікаві майданчики для комунікації з аудиторією. А також це важливо для ефективного розподілу рекламного бюджету.

  1. Навички продажів. 

Це можна було б не виділяти, оскільки без цього нікуди. Кожному фахівцю на практиці необхідно розуміти принципи продажів і виділяти найбільш дієві способи реалізації продуктів і послуг.

  1. Творче і аналітичне мислення.

Обидва типи мислення здатні доповнювати один одного. Наприклад, на основі аналітичних даних за допомогою творчого підходу можна буде знайти незвичайне і оригінальне рішення проблеми.

  1. Цифрова психологія.

Звучить страшно, але розібратися можна. Цей навик виступає елементом аналізу поведінки споживачів в мережі.

  1. Базові навички проектування.

Знання HTML, CSS або Photoshop дають можливість доносити свої ідеї для розробників і дизайнерів. Це допомагає якнайкраще формулювати рекламні меседжі, використовуючи цифрову майданчик.

При цьому не варто забувати про soft skills майбутнього, без яких не обійдеться жоден фахівець.

 

Скільки заробляє digital-маркетолог

Зарплата digital-маркетолога зазвичай перевищує середню. Вона залежить від масштабності та складності проєкту, яким займається фахівець, а також від його досвіду роботи.

 

В середньому «Digital-менеджер» в Україні заробляє 27500 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 669 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Digital-маркетолог» і за схожими запитами-синонімами «Інтернет-маркетолог», «Internet-marketer», «Web marketer» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

Якщо Ви хочете стати digital-маркетологом, чекаємо Вас на кафедрі маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій!

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 808