Спеціальність «Маркетинг» є надзвичайно актуальною, важливою та безальтернативною для розвитку бізнесу, особливо сьогодні, коли в країні відчувається гострий дефіцит фахівців з маркетингу, при цьому українська економіка націлена на євроінтеграцію та входження у глобальні ринки. Саме маркетинг є потужним активатором ринкових змін, спонукає підприємства завжди бути в тренді технологічних інновацій, оперативно реагувати на зміни уподобань та смаків споживачів.
Маркетолог - це фахівець, який займається просуванням компанії та її продуктів з урахуванням бізнес-цілей. Це може бути формування впізнаваності бренду, виведення нового товару ринку, лідогенерація, зростання клієнтської бази, підвищення клієнтської задоволеності і циклу життя клієнта.
Фахівець з маркетингу поєднує навички маркетолога, психолога, соціолога, дослідника, аналітика, копірайтера та піарника. Він вивчає поведінку, захоплення, інтереси, вікові та гендерні відмінності аудиторії, координує дії медійних партнерів. Словом, робить все, щоб реклама дійшла до кінцевого користувача і сприяла популяризації необхідного товару чи послуги, а бізнес міг бути успішним та конкурентним.
Маркетолог може працювати залежно від власних уподобань, як:
Якщо Ви бажаєте опанувати професію маркетолога, запрошуємо Вас на навчання до кафедри маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій!