Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Чого може досягти бізнес за допомогою маркетингу?

14:52, 28-12-2023

Маркетолог — людина-оркестр, яка має поєднувати в собі навички аналітика, піарника, копірайтера, SMM-ника та багатьох інших. Проте важливо уникати сплутування цих різних професій, а замість цього зосередитися на виокремлюючих рисах маркетології серед інших областей експертизи. Маркетолог володіє чітким розумінням вподобань аудиторії бізнесу, вміє аналізувати ринок, ефективно просувати товар, проводити рекламні кампанії та формувати бренд. Людина на цій посаді вживає всі зусилля для задоволення потреб клієнтів та розвитку бізнесу.

Маркетинг дозволяє підприємству здобути численні переваги, такі як залучення нових клієнтів, збільшення обсягів продажів, покращення взаємин із споживачами, підвищення впізнаваності бренду та його конкурентоспроможності. Завдяки маркетингу бізнес може ефективно розвиватися, адаптуватися до змін на ринку та займати лідерську позицію у своїй галузі.

У стандартній моделі співпраці з маркетологом передбачається розробка маркетингового плану, виконання стратегій просування, контроль результатів, аналіз ефективності та коригування стратегій. Комунікаційний мікс, в свою чергу, включає рекламу, публічні відносини, прямий маркетинг, особистий продаж та промоції, які використовуються для досягнення цілей маркетингової стратегії, привертання уваги споживачів і побудови взаємовигідних відносин з ними.

Якщо Ви хочете дізнатися більше про професію маркетолога, запрошуємо Вас на кафедру маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 181