Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Розширюється співробітництво кафедри маркетингу з провідними компаніями в галузі маркетингу

20:41, 27-12-2023

На забезпечення якісної практичної складової навчального процесу спрямоване тісне співробітництво кафедри маркетингу з провідними установами, організаціями в галузі маркетингу і телекомунікацій.

Кафедрою маркетингу  укладено нові договори про співпрацю з компаніями, які є потенційними роботодавцями наших випускників.  Це ТОВ «ФТД-Ритейл» та ТОВ «Компрессорс Інтернешнл».

Мета співпраці кафедри маркетингу з компаніями – залучення компаній – партнерів кафедри маркетингу до процесу підготовки студентів-маркетологів  у формі:

  • участі у формуванні інноваційного змісту навчання за професійними компетенціями компаній-партнерів кафедри,
  • використання у виробничій діяльності і навчальному процесі нових інформаційних технологій;
  • врахування  поставлених практикою нових наукових напрямів і нових прикладних завдань при складанні навчальних планів  підготовки фахівців, розробка нових навчальних курсів;
  • організації  практико-орієнтованих практичних занять та виробничої і переддипломної практик у компаніях-партнерах,
  • запрошення провідних фахівців – співробітників компаній-партнерів на профорієнтовані зустрічі зі студентами, 
  • вирішення питання можливої трудової зайнятості випускників і студентів ДУТ;
  • запрошення партнерів на заплановані виставки, симпозіуми, конференції, семінари, презентації в рамках предмета цієї Угоди.
  • отриманні сертифікатів компаній-партнерів,
  • спонсорської допомоги в створенні навчально-матеріальної бази кафедри,

що дає можливість нашим випускникам без проблем виконувати свої посадові обов'язки та дозволяє гарантовано отримати перше високооплачуване робоче місце.

Завдяки плідним відносинам кафедри маркетингу з компаніями-партнерами, студенти мають можливість бути обізнаними з інноваційними напрямами діяльності компаній,  вдосконалити знання  та вміння (професійні компетенції), які роботодавці висувають до претендентів на посади, а саме: розвиток творчого та комунікативного потенціалу, інноваційного мислення, професійного спілкування іноземною мовою, адаптивності, командної згуртованості, застосовування можливостей сучасних цифрових технологій, що визначається як soft skills, та hard skills, професійних вимог, пов'язаних з вмінням вирішувати спеціалізовані завдання у сфері маркетингової діяльності з пріоритетом інноваційних маркетингових технологій, маркетингових досліджень, Інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики, практичного застосування маркетингового інструментарію.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 900