Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Маркетингові дослідження в тренді! Або як наші маркетологи отримують практичний досвід майбутньої професії

11:36, 27-12-2023

27 грудня відбулася зустріч студентів 2-3 курсу спеціальності «Маркетинг» з провідними фахівцями компанії «Pro-Consulting» - відомої консалтингової компанії України у сфері аналітики, маркетингових досліджень ринків, стратегічного консалтингу і бізнес-планування: Андрієм Мокряковим - старшим консультантом  Pro-Consulting та Валерією Андріяш – спеціалістом з розвитку бізнесу. Вони розповіли майбутнім маркетологам про напрямки діяльності компанії,  тонкощі маркетингових досліджень, особливості сучасного маркетингу, відповіли на запитання студентів.

Pro-Consulting – член міжнародної дослідницької асоціації ESOMAR; постійний член Української Асоціації Маркетингу з 2005 року, кваліфікований консультант програм підтримки малого і середнього бізнесу ЄБРР з 2010 року

До сфери її діяльності входить:

  • Маркетингові дослідження (фокус-групи, всі види опитувань, експертні інтерв'ю)
  • Розробка маркетингової стратегії (аудит; брендинг; координація реалізації комунікаційної стратегії; цифровий аналіз медіапланування, розробка онлайн стратегії)
  • Індивідуальні звіти про дослідження ринків і техніко-економічні обгрунтування по країнам СНД, України, Європи, країнам MENA
  • Послуги колл-центру (опитування CATI, таємний дзвінок, оновлення бази контактів, голосова пошта)
  • Франчайзинговий консалтинг (аналітика для покупки франшизи, консалтинг при створенні і розвитку франшизи, стратегія розвитку франшизи)
  • Інвестиційний аналіз (аналіз інвестиційної привабливості, аналіз ризиків, концепція ефективного використання активів)

Наших студентів запросили на стажування до компанії, з подальшим отриманням сертифікатів. В межах співробітництва з кафедрою маркетингу студенти можуть пройти практику та бути працевлаштованими в компанії Pro-Consulting.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 879