Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Маркетингові дослідження в тренді! Або як наші маркетологи отримують практичний досвід майбутньої професії

11:36, 27-12-2023

27 грудня відбулася зустріч студентів 2-3 курсу спеціальності «Маркетинг» з провідними фахівцями компанії «Pro-Consulting» - відомої консалтингової компанії України у сфері аналітики, маркетингових досліджень ринків, стратегічного консалтингу і бізнес-планування: Андрієм Мокряковим - старшим консультантом  Pro-Consulting та Валерією Андріяш – спеціалістом з розвитку бізнесу. Вони розповіли майбутнім маркетологам про напрямки діяльності компанії,  тонкощі маркетингових досліджень, особливості сучасного маркетингу, відповіли на запитання студентів.

Pro-Consulting – член міжнародної дослідницької асоціації ESOMAR; постійний член Української Асоціації Маркетингу з 2005 року, кваліфікований консультант програм підтримки малого і середнього бізнесу ЄБРР з 2010 року

До сфери її діяльності входить:

  • Маркетингові дослідження (фокус-групи, всі види опитувань, експертні інтерв'ю)
  • Розробка маркетингової стратегії (аудит; брендинг; координація реалізації комунікаційної стратегії; цифровий аналіз медіапланування, розробка онлайн стратегії)
  • Індивідуальні звіти про дослідження ринків і техніко-економічні обгрунтування по країнам СНД, України, Європи, країнам MENA
  • Послуги колл-центру (опитування CATI, таємний дзвінок, оновлення бази контактів, голосова пошта)
  • Франчайзинговий консалтинг (аналітика для покупки франшизи, консалтинг при створенні і розвитку франшизи, стратегія розвитку франшизи)
  • Інвестиційний аналіз (аналіз інвестиційної привабливості, аналіз ризиків, концепція ефективного використання активів)

Наших студентів запросили на стажування до компанії, з подальшим отриманням сертифікатів. В межах співробітництва з кафедрою маркетингу студенти можуть пройти практику та бути працевлаштованими в компанії Pro-Consulting.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 775
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00