Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Скільки заробляють маркетологи в Україні?

12:44, 24-12-2023

Безумовно, рівень заробітної плати є основою мотивації щодо росту у професійній сфері. Індівідуальна винагорода за багаторічне навчання та саморозвиток стає своєрідною визнаною винагородою. Навчання в галузі маркетингу в ДУІКТ направлене на здобуття компетенцій, які відповідають потребам ринку праці.

Згідно з Work.ua, середня зарплата маркетолога в Україні становить 25000 гривень, на сьогодні це біля 700 доларів. Це медіана заробітних плат за даними з 1835 вакансій, розміщених на сайті із заголовком «Маркетолог» та запитами синонімами «Рекламіст», «Marketologist», «Спеціаліст з маркетингу».


Згідно з Work.ua, станом на 01.12.2023 р., найбільше маркетологи заробляють

  • у Києві — в середньому 28 000 гривень або 780 доларів.
  • У Дніпрі — 22500 гривень або 630 доларів.
  • У Запоріжжі — 18500 гривень або 515 доларів.
  • У Львові — 21000 гривень або 585 доларів.
  • В Одесі — 22500 гривень або 630 доларів.
  • У Харкові — 20000 гривень або 560 доларів.
  • Дистанційно — 27500 гривень або 770 доларів.

Згідно з виданням minfin.com.ua із посиланням на дослідження Rabota.ua,  маркетинг, реклама та PR входять до топ-5 сфер із найвищими зарплатами, у середньому — 26600 гривень.

Сайт Djinni вказує середню вилку зарплат маркетологів — 1000-2000 доларів, а це 35860-71730 гривень.

Деякі компанії на Djinni пропонують зарплату, яка може конкурувати із європейськими. Для порівняння: інтернет-маркетолог у Польщі зараз отримує в середньому майже $2 тис., а в Німеччині — більше $3,5 тис.

Зарплати маркетологів в Україні змінюються залежно від різних факторів, таких як рівень досвіду, спеціалізація, розмір компанії та місце її розташування.

Загалом, професія маркетолога залишається актуальною завжди. Сучасні маркетологи постійно розвиваються, покращуючи свої навички кожен день, та створюють умови, які корисні як для них самих, так і для споживачів.

Якщо Ви не  хочете  стояти на місці, а розвитися і  підкоряти нові вершини, запрошуємо Вас на кафедру маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 124