Безумовно, рівень заробітної плати є основою мотивації щодо росту у професійній сфері. Індівідуальна винагорода за багаторічне навчання та саморозвиток стає своєрідною визнаною винагородою. Навчання в галузі маркетингу в ДУІКТ направлене на здобуття компетенцій, які відповідають потребам ринку праці.
Згідно з Work.ua, середня зарплата маркетолога в Україні становить 25000 гривень, на сьогодні це біля 700 доларів. Це медіана заробітних плат за даними з 1835 вакансій, розміщених на сайті із заголовком «Маркетолог» та запитами синонімами «Рекламіст», «Marketologist», «Спеціаліст з маркетингу».
Згідно з виданням minfin.com.ua із посиланням на дослідження Rabota.ua, маркетинг, реклама та PR входять до топ-5 сфер із найвищими зарплатами, у середньому — 26600 гривень.
Сайт Djinni вказує середню вилку зарплат маркетологів — 1000-2000 доларів, а це 35860-71730 гривень.
Деякі компанії на Djinni пропонують зарплату, яка може конкурувати із європейськими. Для порівняння: інтернет-маркетолог у Польщі зараз отримує в середньому майже $2 тис., а в Німеччині — більше $3,5 тис.
Зарплати маркетологів в Україні змінюються залежно від різних факторів, таких як рівень досвіду, спеціалізація, розмір компанії та місце її розташування.
Загалом, професія маркетолога залишається актуальною завжди. Сучасні маркетологи постійно розвиваються, покращуючи свої навички кожен день, та створюють умови, які корисні як для них самих, так і для споживачів.
Якщо Ви не хочете стояти на місці, а розвитися і підкоряти нові вершини, запрошуємо Вас на кафедру маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій!