На заняттях викладачі кафедри маркетингу підбирають цікаві практичні завдяння, розглядають реальні, діючі кейси з «полів». Заняття, що відбулося на цьому тижні не стало виключенням. Креативне завдання, яке було посталено перед групою доцентом кафедри маркетингу Совершенною Іриною Олексіївною – запропонувати систему знижок для їдальні ДУІКТ, було виконано студентами дуже ретельно, сумлінно та натхненно!
Програми знижок для їдальні, розроблені студентськими командами, вражають своєю креативністю та практичністю. Їхня ініціатива свідчить про глибоке розуміння цільової аудиторії та навичок у розвитку ефективних маркетингових стратегій. Ці програми безперечно збільшать привабливість їдальні та її популярність серед студентського загалу.
Заняття з маркетингу було захоплюючим та пізнавальним. Воно надало глибоке розуміння та практичні навички у сфері стратегічного мислення, аналізу цільової аудиторії та розвитку ефективних маркетингових підходів саме для студентської молоді. Ці заняття були відмінною можливістю розширити свої знання та розуміння в цікавій галузі - маркетингу!