Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

"Чому я обрала маркетинг?" Дарина Пилипчук, студентка групи МРД-11

10:18, 13-12-2023

Кожен хоче бути щасливим. Звичайно, одним із елементів щастя є улюблена робота. І якщо людина отримує гідну винагороду за свою улюблену роботу, то це вже велике щастя. Звичайно, це жарт, але вибір майбутньої професії - дуже серйозна і відповідальна справа. Професія – це  те, що ми вибираємо, і це те, до чого ми йдемо все доросле життя.

ОТЖЕ, ЧОМУ Я ОБРАЛА МАРКЕТИНГ?

Перш за все, я вибрала шлях маркетолога, тому що цей вид діяльності прогресивний, а значить, ця професія ніколи не застаріє. Справжній маркетолог – це мозок компанії, який може генерувати ідеї, за які споживачі готові платити. З іншого боку, це рушійна сила, яка підштовхує компанію зсередини до реалізації цих ідей.

Сьогодні в компаніях, де працює не менше 10 осіб, завжди є робочі місця для маркетологів. Крім того, маркетинг для багатьох стане початком їх власного успішного бізнесу.

Однією з головних переваг цієї професії є її молодість і широка відповідальність. Зрештою, навіть якщо ваша кар'єра маркетолога провалиться, володіючи таким величезним обсягом знань, навичок і умінь, ви легко зможете знайти себе в багатьох спеціальностях більш вузької спрямованості.

МАРКЕТИНГ – це надзвичайно перспективна спеціальність в будь який час. Маркетологи зараз працюють у всіх областях, кожен бізнес зараз потребує належних маркетингових стратегій і розвитку. Люди проводять в соціальних мережах в середньому в день по 120 хвилин, і вся реклама, яка там з'являється, робиться самими маркетологами.

МАРКЕТОЛОГ — професія майбутнього. Тільки уявіть, скільки реклами ви бачите щодня. Так, вона може бути різною: як хорошою, так і поганою, але кожна розробляється командою людей з чітко визначеними цілями.

Ця професія дасть вам можливість не бути прив'язаним до будь-якого місця, ви зможете працювати віддалено з будь-якої точки світу.

МАРКЕТИНГ ПІД ЧАС ВІЙНИ

Як я вже говорила, маркетологи зараз дуже важливі люди, і якщо ви знаєте основи цифрового маркетингу, ви можете допомогти державі і бути корисним в боротьбі із нашим ворогом.

Навіть при мінімальних знаннях в сфері діджитал маркетингу, ви точно можете відрізнити фейкову інформацію від правди. Ви дізнаєтеся, як перевіряти всю інформацію, що надходить до вас, що в наш час є корисним навиком.

Ви можете допомогти благодійним організаціям поширювати інформацію, створювати веб-сайти, вести соціальні мережі та доставляти журнали поштою.

У цей дуже важкий для нашої країни час ви станете ще одним голосом істини.

ВИСНОВОК

МАРКЕТИНГ ДАЄ МОЖЛИВОСТІ ВТІЛИТИ В ЖИТТЯ ІДЕЇ ТА ЗМІНЮВАТИ СВІТ НА КРАЩЕ.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 736
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00