Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Digital Retail & Ecommerce Forum - форум про цифровізацію роздрібної торгівлі: креативні ідеї, сучасні технології для успішного майбутнього

10:30, 20-11-2023

17.11.2023 завідувач кафедри маркетингу Олена Виноградова і доцент Ірина Совершенна відвідали Digital Retail & Ecommerce Forum 

На форумі провайдери презентували ІТ-рішення для ритейлу, а самі ритейлери ділилися досвідом цифровізації своїх компаній.

Серед учасників були: ритейлери, логістичні компанії, представники сектору е-комерс, маркетплейси, фінтех та ІТ, зокрема:  Comfy, Фокстрот, Територія мінімальних цін, Samsung Experience Store, Епіцентр К, PROSTOR, Антошка, ОККО, Fozzy Group, Metro, АГРОМАТ, VARUS.UA, MebelOK.ua, Rozetka, Будинок Іграшок, та інші.

Інструментарій цифрового маркетингу,  можливості ІТ технологій для рітейлу та бізнесу, практичний досвід застосування  штучного інтелекту для рішень онлайн і офлайн торгівлі, маркетингу, бізнесу та багато інших питань було розглянуто на Digital Retail & Ecommerce Forum.

Такі заходи – чудова нагода розширити коло компаній – партнерів кафедри, практиків – майбутніх роботодавців для наших випускників. Було досягнуто домовленості щодо напрямків майбутнього співробітництва – зустрічі за студентами, нові місця практики тощо.

Ідеї, якими щиро ділилися провідні представники маркетингової та ІТ індустрії, знайдуть своє втілення в кейсах для практичних занять, оновленому змісті дисциплін, пропозиціях по вдосконаленню освітньої програми.  Все це підвищує рівень сучасності та актуальності змісту навчання для наших здобувачів – маркетологів.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 656