Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

REX 2023 - можливість зануритися у цікавий світ реклами для студентів – маркетологів

10:05, 21-11-2023

Студенти кафедри маркетингу відвідали відновлену виставку поліграфії та реклами REX-2023! Це стало цікавою і пізнавальною подією. На виставці було представлено величезне різноманіття рекламних матеріалів, від білбордів і рекламних плакатів до листівок та буклетів. Один з найцікавіших аспектів виставки - це був розділ про поліграфію. Була можливість побачити різні типи друку, від звичайного лазерного друку до високоякісного офсетного друку. Дослідження процесу друку та його використання в рекламних потребах були дуже захоплюючими. Також на виставці було представлено безліч технологій та програмного забезпечення для дизайну та розробки рекламних матеріалів як частини маркетингу. Багато компаній демонстрували свої останні розробки, що дозволяють зробити рекламу більш ефективною та привабливою для аудиторії.

Студенти, які відвідали виставку реклами, залишили дуже позитивні відгуки про цю подію. Вони відмітили, що виставка була дуже цікавою і корисною для їхнього майбутнього професійного розвитку. Багато студентів відзначили, що вони отримали велику кількість нових інформаційних матеріалів, які вони будуть використовувати під час написання своїх курсових та дипломних проектів з маркетингу та реклами.

Студенти були приємно вражені різноманіттям і оригінальністю рекламних кампаній, що були представлені на виставці. Вони отримали можливість оглянути різні види реклами - від телевізійних роликів до соціальних медіа кампаній. Також, студенти були задоволені тим, що вони могли вільно спілкуватися з фахівцями рекламної галузі, поставляти їм питання і дізнаватися у них корисні поради. Деякі студенти виділили, що виставка допомогла їм побачити, які технології використовуються в рекламі та які нові тренди на ринку. Це надихнуло їх на пошук нових ідей та розвиток власних навичок у цій галузі.

Відвідування виставки надало можливість нашим студентам зануритися у цікавий світ реклами та пізнати особливості майбутньої професії!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 377