XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Студенти-маркетологи зіграли у фінансову тренінг-гру «Cashflow»

11:42, 27-10-2023

Щоб студентске життя було корисним, цікавим та насиченим,кафедра маркетингу регулярно проводить розвиваючі та пізнавальні івенти.

Збірна команда наших студентів-маркетологів 19 жовтня з великим задоволенням прийняла участь у фінансовій тренінг-грі  Cashflow 303 (Грошовий потік) або «Щурячі біги». Ведучим, на наше запрошення, був бізнес-тренер, підприємець Макс Дмитренко.

Ігри серії Грошовий потік (Cashflow) - це дуже популярні економічні ігри для дорослих.  Мета цієї гри — у цікавій гровій формі дати людині основи фінансової грамотності, усунути дефекти мислення, які заважають їй стати багатою, навчити її правильно розпоряджатися своїми грошима, розвинути підприємницьку жилку та допомогти їй перейти від роботи за зарплату до приватного бізнесу.

Гра вчить "крутитися" та робити гроші абсолютно на всьому, що підвертається під руку. Гра показує, як багато насправді шансів заробити кожен день проходить прямо у Вас під носом, а Ви їх не помічаєте.

В основу гри «Cashflow» лягла ідея відомого бізнесмена Роберта Кійосакі навчити людей фінансової грамотності та інвестування через ігровий процес. Цю ідею Роберт Кійосакі реалізував ще у 1993 році у всесвітньо відомій грі «Cashflow 101». Трохи пізніше у 1996 році Роберт Кійосакі покращив цю версію (додав у ній опціони) та назвав її «Cashflow 202».

Роберт Тору Кіосакі  — американський інвестор, бізнесмен, письменник і автор всесвітньо відомої гри Cashflow («Грошовий потік»), мета якої допомагати людям в освоєнні фінансових стратегій. Автор книг «Багатий Тато, Бідний Тато», «Квадрант грошового потоку» та інших.

Гра Cashflow була революційним продуктом своєї епохи та прославилася на весь світ. А сам Роберт Кійосакі об'їздив зі своїми лекціями та презентаціями гри Cashflow понад 80 країн. Його книги стали бестселерами, були перекладені 80 мовами і розійшлися мільйонними тиражам.

В український простір «Щурячі біги» увірвалися у 2005 році. Компанія S.M.I.T. адаптувала гру «Cashflow» до українського ринку і створила на її базі нову гру, додавши цікаві опції.  Ця версія виявилася настільки вдалою, що вже в 2006 році вона стала грою, що найбільше продається в Україні.

З точки зору маркетингу цей успіх був закономірним, оскільки гра «Щурячі біги» – це не просто українська версія всесвітньо відомої гри «Cashflow» – це принципово нова гра, яка перевершує «Cashflow 101» та «Cashflow 202» за всіма параметрами! Ця перевага простежується і в азартності ігрового процесу, і в реалістичності ігрових сценаріїв, і в навчальному ефекті! Гра «Щурячі біги» в сотні разів ближче до реального життя в Україні, вона є ефективним інструментом, який навчає фінансової грамотності.

Отже, гра «Щурячі біги» змусила студентів-маркетологів пройти на ігровому полі шлях від злиднів - до казкового багатства, змоделювала ситуації реального життя і підштовхувала приймати конструктивні рішення. Студенти-маркетологи,що приймали участь в грі були активні і сконцентровані, керували фінансами та приймали екомічні рішення, розробляли дотичні маркетингові комунікації та намагалися впоратися з емоціями!

Грали з запалом, цікавістю та вчилися робити висновки про те, що кожне прийняте рішення – тягне за собою низку послідовних дій які впливають на людину, бізнес та весь життевий шлях! І від того, наскільки ми будемо резильєнтними та професійними залежить в житті дуже багато!

   

Перевагою гри Cashflow є те, що вона дає можливість:

  1. Розширити рамки свого мислення – зрозуміти психологію інвесторів і бізнесменів;
  2. Розвинути в собі навички ведення бізнесу та інвестування;
  3. Усвідомити свої обмеження щодо фінансів і знайти способи змінити їх;
  4. Навчитися бачити нові можливості по створенню активів;
  5. Зрозуміти і відчути фінансові терміни;
  6. Навчитися нових способів заробити гроші;
  7. Зрозуміти принципи прийняття рішень по інвестуванню;
  8. Навчитися вести переговори про інвестиції;
  9. Розуміння як навчити себе і своїх дітей стати багатими.

Крім того, наші учасники відпрацювали  навички ефективної взаємодії в команді, використання ресурсів і часу інших людей, створення партнерських відносин, відповідальності, дотримання домовленостей, ...та інші. Найбільш азартними ігроками виявились студенти 2 курсу Чемерська А., Сичова М., Нечитайло А., Рознай А.!

Дякуємо Максу Дмитренко за приділений час, надану можливість розібратись в  фінансових стратегіях, виявити свої пробіли, визначити напрямки для подальшого розвитку та поставити перед собою нові цілі! Сподіваємось на продовження! 

Приймаймо виклики!!!! Нумо грати з нами!!!!

Запрошуємо і інших студентів доєднатися та позмагатися з нашими, закоханими у маркетинг студентами!!!!!

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також
08:33, 26-01-2024

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 427