XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ВІТАЄ МАРКЕТОЛОГІВ З ПРОФЕСІЙНИМ СВЯТОМ!

18:35, 25-10-2023

Сьогодні важко уявити існування будь-якої сфери господарювання без участі фахівців з маркетингу та реклами. Вони є не просто працівниками підприємства, а насамперед новаторами та першовідкривачами новітніх технологій, від професіоналізму яких залежить успіх бізнесу. 

Наш надійний маркетолог –  
він – порадник, ідеолог, 
аналітик і стратег, 
бізнесовий оберег! 

25 жовтня - День маркетолога!  Люди цієї професії є генераторами розвитку будь – якої компанії. Але для цього необхідно мати відповідні знання та навички, які надають у нашому університеті відповідно до вимог практиків – роботодавців, на базі інноваційного  змісту навчання.   

Щиро бажаю вам, «чарівники» реклами та просування товарів, здоров’я та благополуччя, невичерпних сил та наснаги, творчого натхнення та креативу! Нехай кожен ваш проект буде потрібним і безумовно успішним, та дарує відчуття гордості за правильний вибір професії!

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 262