Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ВІТАЄ МАРКЕТОЛОГІВ З ПРОФЕСІЙНИМ СВЯТОМ!

18:35, 25-10-2023

Сьогодні важко уявити існування будь-якої сфери господарювання без участі фахівців з маркетингу та реклами. Вони є не просто працівниками підприємства, а насамперед новаторами та першовідкривачами новітніх технологій, від професіоналізму яких залежить успіх бізнесу. 

Наш надійний маркетолог –  
він – порадник, ідеолог, 
аналітик і стратег, 
бізнесовий оберег! 

25 жовтня - День маркетолога!  Люди цієї професії є генераторами розвитку будь – якої компанії. Але для цього необхідно мати відповідні знання та навички, які надають у нашому університеті відповідно до вимог практиків – роботодавців, на базі інноваційного  змісту навчання.   

Щиро бажаю вам, «чарівники» реклами та просування товарів, здоров’я та благополуччя, невичерпних сил та наснаги, творчого натхнення та креативу! Нехай кожен ваш проект буде потрібним і безумовно успішним, та дарує відчуття гордості за правильний вибір професії!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 700