XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Одноденне змагання з маркетингу від ІТ компанії Genesis

11:30, 18-10-2023

Привіт!

На звʼязку Genesis Academy — екосистема освітніх можливостей ІТ-компанії Genesis. Раніше ми спілкувалися з тобою в межах відбору до Genesis Media School.

Як щодо того, аби спробувати себе в ролі маркетолога у продуктовому ІТ?

4 листопада у Києві відбудеться Genesis Marketing Hackathon – одноденне змагання з маркетингу від ІТ-компанії Genesis. 

Твоїм завданням буде за 8 годин розробити стратегію виходу на ринок нового ІТ-продукту та звести юніт-економіку. 

Реєструватися можна як індивідуально, так і командами (від 3-х до 5-ти людей), однак подавати заявку потрібно кожному окремо.

Кожна з команд матиме ментора – досвідченого генезійця, який допоможе розібратися з нюансами маркетингу у продуктовому ІТ. 

Що ти отримаєш?

  • Досвід розробки стратегії для запуску ІТ-продукту на новому ринку.
  • Нетворкінг з топфахівцями Genesis.
  • Цінні призи для переможців хакатону.

Найкращі учасники хакатону зможуть отримати job offer у Genesis. 

Коли? 

  • 4 листопада.

Де? 

  • Офлайн, в офісі Genesis (Київ).

Як? 

  • Потрібно пройти відбір, що складається з тесту та анкети.  

Зареєструватися

Реєструйся до 28 жовтня

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 327