Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Маркетолог – це професія, що дозволяє заробляти!

13:16, 10-07-2023

Зарплати маркетологів в Україні може варіюватись залежно від багатьох різних факторів, таких як рівень досвіду, спеціалізація, розмір компанії та її місце розташування, а також заробіток маркетолога, так і інших робітників звичайно залежить від економічної ситуації в країні.

Наведемо орієнтовані цифри на основі різних джерел та звичайних ринкових умов оплати праці:

Початковий рівень. Починаючий маркетолог, що тільки ступив на дорогу до розвитку в цій галузі, його зарплата в Україні коливається  на рівні від 10 000 – 20 000 гривень на місяць.

Середній рівень. Для маркетолога з певним досвідом і професійними навичками середня зарплата може становити від 20 000 – 40 000 гривень на місяць.

Високий рівень. Досвідчені маркетологи з лідерською позицією або керівники відділу маркетингу можуть отримувати зарплату від 40 000 гривень і вище.

Важливо враховувати, що цифри орієнтовні та залежать від багатьох факторів.

Узагальнюючи, професія маркетолога залишається актуальною через постійні зміни в технологіях, ринковому середовищі та споживчих звичках, слідкуючи за цим сучасні маркетологи розвиваються, стають кращими з кожним днем і створюють умови як для себе так і для споживачів.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 566
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 029 Інформаційна бібліотечна та архівна справа