Маркетолог – це фахівець, який досліджує ринок, відстежує конкурентне середовище, аналізує попит, вивчає ринкові можливості підприємства із подальшим формуванням товарної, цінової політики, розробляє стратегії просування продукту, формує бізнес-плани і стратегії розвитку підприємства.
У країнах з розвинутою ринковою економікою фахівці з маркетингу займають верхні позиції на ринку праці і є одними з найвище оплачуваних. За версією відомого у всьому світі журналу Forbes маркетингові аналітики є другими за популярністю після розробників програмного комп’ютерного забезпечення. При цьому, в міру посилення конкуренції, маркетологи як стратеги підприємства, почуватимуть себе у виграші й надалі.
Потребу у справжніх фахівцях з маркетингу вже гостро відчувають підприємства, які впроваджують ринкові засади господарювання. Тому, не зволікайте, поступайте вчитися до нас!