Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Професійний сертифікат «Цифровий маркетинг і електронна комерція» від Google отримала студентка МРД-31 Світлана Богуш

10:22, 30-06-2023

Студентка МРД-31 Світлана Богуш успішно завершила навчальний курс  «Цифровий маркетинг Google & електронна комерція» на платформі Coursera https://www.coursera.org/  та отримала професійний сертифікат про набуті навички.

Як розказала Світлана, курс «Цифровий маркетинг Google & електронна комерція» тривав трошки більше 4 місяців, передбачав понад 190 годин навчання та практичних завдань із моделювання сценаріїв цифрового маркетингу та е-комерції, необхідних для досягнення успіху.

Курс https://www.coursera.org/professional-certificates/google-digital-marketing-ecommerce-ua#courses  було розроблено співробітниками Google  і він складається із серії 7 курсів:

  1. Основи цифрового маркетингу та електронної комерції.
  2. Залучення клієнтів за допомогою цифрового маркетингу.
  3. Від уподобань до потенційних клієнтів: взаємодія з клієнтами онлайн.
  4. Нестандартні рішення в маркетингу електронною поштою.
  5. Оцінка успішності: маркетингова аналітика та вимірювання.
  6. Здійснення продажів: створення, запуск і керування магазинами електронної комерції.
  7. Розвиток лояльності клієнтів онлайн.

Світлана вважає курс дуже корисним для роботи і кар’єри в цифровому маркетингу та е-комерції і радить пройти його усім майбутнім маркетологам.

Навички, які ви отримаєте: розробка стратегій цифрового маркетингу та електронної комерції; залучення клієнтів за допомогою цифрових маркетингових каналів (пошукових систем та електронної пошти); вимірювання маркетингової аналітики; створення інтернет-магазинів, аналіз ефективності е-комерції та підвищення лояльності клієнтів.

Платформи та інструменти, які ви вивчите: Canva, Constant Contact, Google Ads, Google Analytics, Hootsuite, HubSpot, Mailchimp, Shopify та Twitter.

Сертифікат можна додати в резюме, у свій профіль LinkedIn. Ви зможете показати роботодавцям власне портфоліо з такими проектами, як презентації, персонажі клієнтів та календарі соціальних мереж. Приділивши курсу трохи менше 10 годин на тиждень, ви зможете закінчити сертифікацію менш ніж за 6 місяців і отримати професійний сертифікат від Google.

Усі ці навички користуються попитом на ринку праці. Зробіть наступний крок на шляху досягнення особистих і професійних цілей із Coursera!

Довідково: Coursеra — платформа онлайн-навчання, заснована професорами інформатики Ендрю Ин та Дафною Коллер зі Стенфордського університету у 2012 році. Coursera пропонує своїм користувачам сотні безкоштовних онлайн-курсів з різних дисциплін, у разі успішного закінчення яких користувач отримує сертифікат про закінчення курсу. Coursera співпрацює більше ніж із 100 з університетами з різних країн світу для викладання курсів цих навчальних закладів онлайн. Наразі пропонуються курси в галузях: інженерія, економіка, бізнес, інформатика, гуманітарні науки, суспільні науки, та інші. Кількість студентів на сайті перевищила 10 мільйонів осіб.

Кожний студент України може отримати безкоштовний доступ до курсів «Coursera». Команда «Coursera» першою відгукнулась на запит МОН та вже у березні 2022 р. розпочала співпрацю: для українських студентів було відкрито безкоштовно понад 6,5 тис. курсів із 400 спеціалізацій за програмами найкращих університетів та компаній світу.  Уже понад 40 тис. студентів і викладачів приєдналися до Coursera та успішно опановують онлайн-курси від Google, Meta, IBM, Microsoft, Amazon Web Services, а також таких провідних університетів світу, як Yale University, California Institute of the Arts, Duke University, Erasmus University Rotterdam та інших.

P.S. Нагадуємо, що наш університет зареєструвався на Coursera. Безкоштовний доступ до курсів можливий за наявності у Вас адреси корпоративної електронної пошти університету.   Якщо Ви хочете пройти курс на Coursera безкоштовно, Вам необхідно звернутись до адміністратора з онлайн-освіти Сазонова Олега Олександровича https://t.me/ol_sazonov і надіслати йому свої ПІБ, групу, е-мейл, телефон.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 207