Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Вступ 2024: Чому варто обрати спеціальність «Маркетинг»?

10:54, 11-06-2023

Маркетинг – якщо розглядати в цілому це швидко розвиваюча та захоплююча галузь.  Він ідеально підходить для людей ефективних, рішучих та стратегічних.  Якщо Ви маєте чудові комунікативні навички, яких ви можете звичайно навчитися, пройшовши маркетингові курси, і маєте можливість спілкуватися майже з усіма навколо вас – Ваш шлях до нас - маркетологів.

Які все-ж причини для вибору такої спеціальності, як маркетолог?

Перший аспект - Довгострокові можливості. Маркетолог є досить затребуваною професією на сьогоднішній день.

Розглядаючи сучасну ситуацію у світі, аналізуючи ситуацію в цілому можна дійти висновку, що поки існує економіка, професія маркетолога буде залишатися затребуваною, адже маркетинг в будь-якому бізнесі - це найшвидший і найефективніший інструмент для взаємодії між підприємством, що створює продукт і споживачем.

Другий аспект – Це різноманітність маркетингу.

Конверсійний, стимулюючий, розвиваючий, ремаркетинг, синхромаркетинг, підтримуючий, демаркетинг та інші види маркетингу, усе це малі складові одного глобального поняття «Маркетингу», багатьма з цих підвидів маркетингу буде оперувати фахівець-маркетолог.

Третій аспект  - кар’єрний зріст.

Маркетинг – галузь, що не стоїть на місці, а зростає та розвивається. Оскільки технології також не стоять на місці, а прогресують, підвищуються можливості збути той чи інший вид товару, що планується просувати.  Щодо зростання по кар’єрних сходинках, вибір досить широкий, можна перейти до управління, аналітики, дизайну, та ще багатьох аспектів сучасного працевлаштування.

Четвертий аспект – це уміння розуміти споживача та почути його.

Маркетинг дозволяє зрозуміти споживача, як з психологічної частини, так і з інших сторін. Адже розглядаючи споживчий кошик потенційного споживача можна також зробити певні висновки, для цього використовуються певні аналітичні засоби. Робота у такій сфері, це мрія для тих, хто хотів би втілити свої далекі ідеї і досягти своїх цілей.

Також, аналізуючи наявні факти можна дійти такого висновку, що хороший маркетолог, на відміну від інших сфер бізнесу, завжди виступає хорошим психологом.

Тому, можна сказати, що ті, у кого є диплом маркетолога і вони є фахівцями своєї справи – є знавцями важливого аспекту сучасного бізнесу – а саме споживача.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 484