Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

9 червня відбулася V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії»

13:34, 09-06-2023

9 червня відбулася V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії».

У конференції взяли участь науковці, викладачі та здобувачі вищої освіти з маркетингу, менеджменту, економіки, підприємництва, документознавства Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій  та інших закладів освіти України, Казахстану, Польщі.

Мета цього заходу – вшанування наукових традицій кафедри маркетингу, формування паростків майбутніх знаних високо досвідчених фахівців, науковців, викладачів. Без наукового працівника, без вченого-педагога, без молодих питливих науковців  держава не має майбутнього. Їхня наполеглива праця примножує здобутки в науці, вихованні громадян нашої країни. Адже ці люди – це справжні сіячі й садівники на ниві суспільного буття, які творять нове, вирощують зерна мудрості, добра, людяності.

Бажаємо всім успіху, миру,  новацій та звершень!

Віримо у нашу Велику Перемогу

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 104