Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Маркетолог – як ключ до майбутнього

18:54, 05-06-2023

«ВА-АУ…….» Приблизно така реакція майже у кожного абітурієнта виникає вперше, заходячи до Державного університету телекомунікацій.

Навчання маркетингу у ДУТ-і має кілька переваг:

  • Теоретичні знання:

Державний університет телекомунікацій – це заклад, що надає можливість отримати фундаментальні знання про маркетинг, його основні концепції, стратегії та інструменти. Ви будете вивчати принципи маркетингу, його історію, психологію поведінки споживача, маркетингові дослідження, рекламу Public Relation та багато іншого

  • Практичні навички:

Багато вищих навчальних закладів надають отримати практичні навички у сфері маркетингу через практичні заняття, також це практикується у Державному університеті телекомунікацій, практичні заняття, проєкти, стажування або співпраця з реальними компаніями, усі ці аспекти дозволяють розвинути необхідні навички для успішної кар’єри у маркетингу, а також дозволяють розвинути аналітичні та комунікаційні вміння, креативність та управління проєктами.

  • Мережа контактів:

Державний університет телекомунікацій надає можливість знайомитися з однодумцями та фахівцями у сфері маркетингу. Ви матимете можливість спілкуватися зі своїми однокурсниками, професорами, а також будете мати можливість взяти участь у маркетингових конференціях, семінарах та інших подіях.

  • Актуальність знань:

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій стежить за сучасними тенденціями та інноваціями у сфері  маркетингу і забезпечує актуальність знань, що допоможе вирішувати вам сучасні виклики і задачі у цій галузі.

  • Передостаннім не-менш важливим фактором для вступу – диплом та престиж:

Отримання вищої освіти у сфері маркетингу підтверджує вашу експертизу та може додати престижу до портфоліо, а диплом ДУТ- зможе посприяти отриманню роботи та кар’єрного зросту. До-речі щодо роботи та кар’єрного зросту, наступний, та останній фактор вступу до Державного університету телекомунікацій

  • Високий рівень працевлаштування

А саме компанії:

  • ITU - міжнародний союз електрозв’язку;
  • Hewlett-Packard (HP) – рішення самих комплексних завдань клієнтів;
  • Alcatel;
  • Work.ua;
  • Portaltele;
  • Global Bilgi;
  • DEPS;
  • Procom;
  • UA Mobile, тощо.

Важливо розуміти, що успіх у сфері маркетингу залежить не тільки від отримання освіти, але і від вас самих, вашого практичного досвіду, самостійного навчання та постійного професійного розвитку, тож бажаю великої вдачі у вступі до нас і до зустрічі  

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 869