Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Cтудентка – маркетолог Юлія Бурлакова пройшла стажування у Великобританії

15:26, 01-06-2023

«Спочатку я була не впевнена, чи зможу пройти практику, знаходячись у Великій Британії, але все ж таки, вирішила спробувати.

Знайшла в Інтернеті кілька відомих маркетингових агенцій  і  написала їм листи у про те, що хотіла б отримати досвід роботи, подивитися, як працює сфера маркетингу зсередини. Перша агенція, куди я стукала, мала дуже маленьку маркетингову команду і мені там порадили мені звернутись в іншу, більшу компанію, яка повністю займається маркетингом, і о чудо! після співбесіди вони погодилася мене взяти на два тижні в квітні!

На моє щастя, компанія The Marketing Department була дуже гостинною і відкрила для мене багато нового в світі маркетингу. Зокрема, я навчилася розробляти контент-плани та створювати фото та відео-контент для соціальних мереж, планувати та організовувати конференції.

Під час практики я мала можливість зустрічатися з клієнтами компанії, дізнаватися про їхні потреби та пропонувати рішення для їхнього бізнесу. Також я допомогла провести  івент для одного з клієнтів компанії, що дало мені можливість побачити процес організації подій зсередини.

Завдяки цій практиці, я отримала багато корисних знань та навичок, які допоможуть мені в майбутньому у розвитку своєї кар'єри в маркетингу. Після закінчення практики мене запросили приходити до них на роботу, як закінчу навчання і обіцяли запрошувати попрацювати на їхні івенти!

Я дуже вдячна компанії The Marketing Department за цей незабутній досвід та можливість попрацювати з такими професіоналами і за їх тепле відношення до іншомовного студента!

Також, хочу зазначити, що практика за кордоном - це дуже цінний досвід для будь-якого студента. Вона дозволяє розширити свій кругозір, поглибити знання та навички, а також знайти нові можливості для майбутньої кар'єри.  Тож моя порада вам, друзі: вірте в себе і нічого не бійтеся! Стукайте і Вам відчинять!»

Довідково:

The Marketing Department (TMD) https://www.themarketingdepartment.scot є маркетинговим, дизайнерським та організаційним агентством зі штаб-квартирою в Глазго (Шотландія), що працює на міжнародному рівні. Компанія пропонує маркетинг, брендинг, дизайн, цифрові технології, комунікації та заходи для організацій будь-якого розміру в будь-якій точці світу. Вона створює візуальну айдентику для брендів, розробляє і проводить маркетингові кампанії, будує веб-сайти, організовує події - та інше. Заснована у 2015 році, виконала вже понад 150 проектів для своїх клієнтів.  Портфель The Marketing Department включає проекти для організацій з різних галузей - від гостинності до професійних послуг, благодійних організацій та державних установ. Різноманітний досвід допомагає створювати міцні творчі та бізнес-зв'язки, яких не можуть забезпечити інші агентства.

Клієнти агентства TMD:

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 494