Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Cтудентка – маркетолог Юлія Бурлакова пройшла стажування у Великобританії

15:26, 01-06-2023

«Спочатку я була не впевнена, чи зможу пройти практику, знаходячись у Великій Британії, але все ж таки, вирішила спробувати.

Знайшла в Інтернеті кілька відомих маркетингових агенцій  і  написала їм листи у про те, що хотіла б отримати досвід роботи, подивитися, як працює сфера маркетингу зсередини. Перша агенція, куди я стукала, мала дуже маленьку маркетингову команду і мені там порадили мені звернутись в іншу, більшу компанію, яка повністю займається маркетингом, і о чудо! після співбесіди вони погодилася мене взяти на два тижні в квітні!

На моє щастя, компанія The Marketing Department була дуже гостинною і відкрила для мене багато нового в світі маркетингу. Зокрема, я навчилася розробляти контент-плани та створювати фото та відео-контент для соціальних мереж, планувати та організовувати конференції.

Під час практики я мала можливість зустрічатися з клієнтами компанії, дізнаватися про їхні потреби та пропонувати рішення для їхнього бізнесу. Також я допомогла провести  івент для одного з клієнтів компанії, що дало мені можливість побачити процес організації подій зсередини.

Завдяки цій практиці, я отримала багато корисних знань та навичок, які допоможуть мені в майбутньому у розвитку своєї кар'єри в маркетингу. Після закінчення практики мене запросили приходити до них на роботу, як закінчу навчання і обіцяли запрошувати попрацювати на їхні івенти!

Я дуже вдячна компанії The Marketing Department за цей незабутній досвід та можливість попрацювати з такими професіоналами і за їх тепле відношення до іншомовного студента!

Також, хочу зазначити, що практика за кордоном - це дуже цінний досвід для будь-якого студента. Вона дозволяє розширити свій кругозір, поглибити знання та навички, а також знайти нові можливості для майбутньої кар'єри.  Тож моя порада вам, друзі: вірте в себе і нічого не бійтеся! Стукайте і Вам відчинять!»

Довідково:

The Marketing Department (TMD) https://www.themarketingdepartment.scot є маркетинговим, дизайнерським та організаційним агентством зі штаб-квартирою в Глазго (Шотландія), що працює на міжнародному рівні. Компанія пропонує маркетинг, брендинг, дизайн, цифрові технології, комунікації та заходи для організацій будь-якого розміру в будь-якій точці світу. Вона створює візуальну айдентику для брендів, розробляє і проводить маркетингові кампанії, будує веб-сайти, організовує події - та інше. Заснована у 2015 році, виконала вже понад 150 проектів для своїх клієнтів.  Портфель The Marketing Department включає проекти для організацій з різних галузей - від гостинності до професійних послуг, благодійних організацій та державних установ. Різноманітний досвід допомагає створювати міцні творчі та бізнес-зв'язки, яких не можуть забезпечити інші агентства.

Клієнти агентства TMD:

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 440