Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Для студентів - маркетологів цікава та корисна лекція-дискусія академіка АЕН України Юлії Коваленко з питань фінансового маркетингу

10:12, 27-05-2023

25 травня 2023 року на запрошення кафедри маркетингу відбулася гостьова лекція-дискусія  доктора економічних наук, академіка Академії економічних наук України, професора, зав. кафедри фінансових ринків та технологій Державного податкового університету Юлії Коваленко з навчальної дисципліни «Фінансовий маркетинг» для студентів 3-го курсу спеціальності «Маркетинг». Модератором виступила доцент кафедри маркетингу Ткаченко Наталія.

Лекція присвячена питанням сучасного стану розвитку фінансового посередництва, механізму функціонування фінансового ринку. Дискутували про те, як робота з емоціями клієнта збільшує продажі фінансових послуг і чому раціональні аргументи для вибору фінансової послуги часто є неефективні. 

Дякуємо Юлії Коваленко за високопрофесійну та позитивно емоційну дискусію зі студентами-маркетологами!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 950