Розвиток професійних компетентностей студентів-маркетологів нашого університету нерозривно пов’язаний з набуттям практичних навичок. Студенти спеціальності «Маркетинг» в рамках навчальної дисципліни «Маркетинг закупівель» опанували навички закупівлі та продажу на електронному майданчику zakupki.prom.ua, який є партнером Державного університету телекомунікацій. Студенти застосовували різні способи електронних закупівель, продумували тактику конкурентного ціноутворення при поданні цінових пропозицій.
Кафедра висловлює щиру подяку електронному майданчику за співробітництво, постійну технічну та консультативну підтримку студентів!
Довідково: Zakupki.Prom.ua - найбільший майданчик державних і комерційних торгів, проект групи компаній EVO, і офіційний учасник системи електронних державних закупівель Prozorro.
У 2014 році компанія Prom.ua стала співзасновником нової системи прозорих державних електронних закупівель Prozorro. Як частина цієї системи було запущено і акредитовано за всіма 5 рівнями торговий майданчик Zakupki.Prom.ua.
Сьогодні на Zakupki.Prom.ua органи державної влади, місцевого самоврядування, а також державні та комунальні підприємства оголошують свої тендери, а представники бізнесу подають свої пропозиції і беруть участь в торгах. Умови тендерів прозорі, пропозиції учасників відкриті, і перемагає саме той, хто пропонує найкращі умови. Zakupki.Prom.ua надає якісний сервіс користувачам: від максимально правильної та комфортної участі в торгах до підписання контракту.
Щодня 30 IT-фахівців гарантують безпеку системи і вдосконалюють майданчик, щоб клієнтам було зручніше і простіше ним користуватися, а 50 аккаунт-менеджерів і співробітників колл-центру консультують, навчають і підтримують клієнтів. Команда Zakupki.Prom.ua регулярно проводить навчальні семінари, а також Форум.Zakupki - найбільший галузевий захід у сфері закупівель та премію.