Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Про креативне мислення!

13:42, 10-05-2023

Набуття знань і практичних навичок студентами-маркетологами ДУТ нерозривно пов’язане із розвитком їх професійних компетентностей. Час вимагає від маркетологів бути творчими, креативними, вміти використовувати увесь інструментарій маркетингу в практичній діяльності. Саме таку лекцію від Влада Спейса - креативного менеджера, автора курсу з креативного мислення на платформі Citrus Академія прослухали студенти-маркетологи. Лекція відбулася 9 травня.

Спікер поділився із студентами своїм досвідом розробки креативних проектів для замовників, досвідом роботи в SMM-маркетингу, методиками пошуку креативних ідей для реклами, провів невеликий майстер-клас на цю тему.

Владислав розказав також про тенденції і перспективи розвитку рекламної галузі в Україні, роботу вітчизняних креативних агенцій. Як з'ясували слухачі, вітчизняні креативні агенції сьогодні спеціалізуються на комплексних послугах: маркетингу, рекламі, брендингу, комунікаціях, займаються створенням творчого, рекламного продукту, розробкою стратегії, рекламних концепцій та впровадженням ідей в реальному часі.

Як зрозуміли студенти, маркетолог – це універсальний співробітник, він повинен уміти практично все. Робота маркетолога дуже багатогранна і цікава адже крім складної і кропіткої аналітичної частини, ви отримуєте масу адреналіну і можливостей проявити свої творчі здібності.

Владислав вичерпно відповів на усі задані йому питання, порадив студентам, як шукати першу роботу, як складати резюме, як вести себе на співбесіді, порадив цікаву літературу з розвитку креативного мислення, реклами і маркетингу.

Щиро дякуємо Владиславу за його бажання зустрічатися зі студентами ДУТ та ділитися практичною цінною інформацією. Бажаємо подальшої плідної співпраці, нових професійних звершень, миру та успіхів у роботі!

Довідково: Владислав Спейс (@vlad.space) — фріланс креативник, з 6-річним досвідом маркетингу, SMM, арт зйомок. Має понад 30 проектів в рестораному та інших сегментах (Virgin Izakaya Bar, Такахулі, Queen Kyiv, Porto Maltese та інші).

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 234