Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Про креативне мислення!

13:42, 10-05-2023

Набуття знань і практичних навичок студентами-маркетологами ДУТ нерозривно пов’язане із розвитком їх професійних компетентностей. Час вимагає від маркетологів бути творчими, креативними, вміти використовувати увесь інструментарій маркетингу в практичній діяльності. Саме таку лекцію від Влада Спейса - креативного менеджера, автора курсу з креативного мислення на платформі Citrus Академія прослухали студенти-маркетологи. Лекція відбулася 9 травня.

Спікер поділився із студентами своїм досвідом розробки креативних проектів для замовників, досвідом роботи в SMM-маркетингу, методиками пошуку креативних ідей для реклами, провів невеликий майстер-клас на цю тему.

Владислав розказав також про тенденції і перспективи розвитку рекламної галузі в Україні, роботу вітчизняних креативних агенцій. Як з'ясували слухачі, вітчизняні креативні агенції сьогодні спеціалізуються на комплексних послугах: маркетингу, рекламі, брендингу, комунікаціях, займаються створенням творчого, рекламного продукту, розробкою стратегії, рекламних концепцій та впровадженням ідей в реальному часі.

Як зрозуміли студенти, маркетолог – це універсальний співробітник, він повинен уміти практично все. Робота маркетолога дуже багатогранна і цікава адже крім складної і кропіткої аналітичної частини, ви отримуєте масу адреналіну і можливостей проявити свої творчі здібності.

Владислав вичерпно відповів на усі задані йому питання, порадив студентам, як шукати першу роботу, як складати резюме, як вести себе на співбесіді, порадив цікаву літературу з розвитку креативного мислення, реклами і маркетингу.

Щиро дякуємо Владиславу за його бажання зустрічатися зі студентами ДУТ та ділитися практичною цінною інформацією. Бажаємо подальшої плідної співпраці, нових професійних звершень, миру та успіхів у роботі!

Довідково: Владислав Спейс (@vlad.space) — фріланс креативник, з 6-річним досвідом маркетингу, SMM, арт зйомок. Має понад 30 проектів в рестораному та інших сегментах (Virgin Izakaya Bar, Такахулі, Queen Kyiv, Porto Maltese та інші).

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 292