Набуття знань і практичних навичок студентами-маркетологами ДУТ нерозривно пов’язане із розвитком їх професійних компетентностей. Час вимагає від маркетологів бути творчими, креативними, вміти використовувати увесь інструментарій маркетингу в практичній діяльності. Саме таку лекцію від Влада Спейса - креативного менеджера, автора курсу з креативного мислення на платформі Citrus Академія прослухали студенти-маркетологи. Лекція відбулася 9 травня.
Спікер поділився із студентами своїм досвідом розробки креативних проектів для замовників, досвідом роботи в SMM-маркетингу, методиками пошуку креативних ідей для реклами, провів невеликий майстер-клас на цю тему.
Владислав розказав також про тенденції і перспективи розвитку рекламної галузі в Україні, роботу вітчизняних креативних агенцій. Як з'ясували слухачі, вітчизняні креативні агенції сьогодні спеціалізуються на комплексних послугах: маркетингу, рекламі, брендингу, комунікаціях, займаються створенням творчого, рекламного продукту, розробкою стратегії, рекламних концепцій та впровадженням ідей в реальному часі.
Як зрозуміли студенти, маркетолог – це універсальний співробітник, він повинен уміти практично все. Робота маркетолога дуже багатогранна і цікава адже крім складної і кропіткої аналітичної частини, ви отримуєте масу адреналіну і можливостей проявити свої творчі здібності.
Владислав вичерпно відповів на усі задані йому питання, порадив студентам, як шукати першу роботу, як складати резюме, як вести себе на співбесіді, порадив цікаву літературу з розвитку креативного мислення, реклами і маркетингу.
Щиро дякуємо Владиславу за його бажання зустрічатися зі студентами ДУТ та ділитися практичною цінною інформацією. Бажаємо подальшої плідної співпраці, нових професійних звершень, миру та успіхів у роботі!
Довідково: Владислав Спейс (@vlad.space) — фріланс креативник, з 6-річним досвідом маркетингу, SMM, арт зйомок. Має понад 30 проектів в рестораному та інших сегментах (Virgin Izakaya Bar, Такахулі, Queen Kyiv, Porto Maltese та інші).