XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Вітаємо з успішним захистом кваліфікаційних робіт магістрів - маркетологів!

16:30, 21-01-2023

19 грудня 2023 року проведено засідання Державної екзаменаційної комісії із захисту кваліфікаційних робіт студентів денної форми навчання за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» ступеня вищої освіти «Магістр».


Кафедра маркетингу вдячна Голові комісії Олені Зайцевій, професору Державного торговельно-економічного університету за увагу до доповідей здобувачів вищої освіти, зазначила високий рівень підготовки маркетологів у Державному університеті телекомунікацій та побажала нашим студентам успішно реалізувати себе у професійній діяльності.

Результати захисту кваліфікаційних робіт показали, що студенти добре володіють компетентностями здійснювати теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу; пропонувати і обґрунтовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта.

Колектив кафедри маркетингу щиро вітає магістрів-маркетологів з успішним захистом кваліфікаційних робіт.

Зичимо нашим студентам успішної кар’єри, благополуччя в мирній Україні! Нехай студентські роки залишать добрі спогади про студентське життя, яке проходило у стінах Alma mater.


Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 745