XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Таємниці успішної кар’єри в маркетингу від Марини Лео для студентів - маркетологів

15:11, 14-12-2022

12 грудня 2022 року за сприянням кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій відбулася гостьова лекція-дискусія «Як побудувати кар’єру маркетолога».  


Лекція-дискусію провела Марини Лео – партнер інвестиційно-девелоперської компанії DEOL Partners CEO Senator Apartments.

Лекція викликала значний інтерес у студентів та багато цікавих питань:

  • Чи можна за допомогою сторітелінгу змотивувати людей до покупки?
  • З чого потрібно почати, щоб стати успішним маркетологом?
  • Як розвинути свій особистий бренд?
  • Чому так важко знайти роботу без досвіду?
  • Що є найскладнішим у побудові власного бізнесу?
  • Які найбільші складнощі траплялися на професійному шляху, і як долаються перешкоди?
  • Які основні тенденції потрібно враховувати маркетологам у своєму бізнесі протягом найближчих часу?
  • Як, де, коли почати кар'єру маркетолога? Яка компанія краще: велика/мала, відома/нова? 

За найцікавіше питання до гостьового лектора студентка Марія Заєць отримала фірмовий подарунок від Senator Hotels.

Державний університет телекомунікацій висловлює щиру подяку Марині Лео та інвестиційно-девелоперської компанії DEOL Partners CEO Senator Apartments!  

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 901