Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Маркетинг – професія, затребувана часом!

14:46, 10-08-2022

Дослідження показало, що з початком війни переважна більшість компаній (78%), на жаль, зробили непопулярні заходи щодо своїх співробітників: не виплатили заробітну плату, звільнили або скоротили працівників, відправили співробітників у відпустку за свій рахунок, скоротили заробітну плату більше ніж на 30% тощо.

Але є професії, які під час наявних викликів та загроз для економіки держави залишаються затребуваними, що підтверджується наявними вакансіями.

Найбільше пропозицій роботи зараз, влітку 2022 року серед всіх існуючих професій - у сфері ІТ, у продажах та ритейлі, у сфері маркетингу, реклами та PR

У п’ятірці професійних сфер з найвищими зарплатами окрім айтішників, топ-менеджери, спеціалісти сфери маркетингу, реклами та ПР, фахівці сфери видобутку сировини та будівництва. До п’ятірки професій з самими низькими зарплатами в квітні увійшли менеджери з персоналу, фахівці сфери медицини, фармацевтики, фахівці сфери HoReCa.

У бізнесі, за даними аналітиків профільного ресурсу пошуку роботи (grc.ua), найбільша кількість вакансій відкривалася для спеціалістів у сферах продажу, ІТ, банківської діяльності, фахівців з маркетингу, реклами та PR, а також у транспортній галузі та логістиці. Причому за 2021 рік, за даними їхніх оглядачів, сфера «Продажі» збільшилася на 137%, сягнувши чверті від загальної кількості всіх вакансій. Профільні інтернет-ресурси (Rabota.ua), орієнтовані на бізнес, дали такий розподіл вакансій:

  • 34% - роздрібна торгівля/retail;
  • 22% - промисловість і виробництво;
  • 17% - гуртова торгівля/дистрибуція/імпорт-експорт;
  • 14% - IT;
  • 12% - державний сектор.

За даними LinkedIn попит на фахівців у сфері маркетингу зріс на 63 %. За рік у соціальній мережі роботодавці розмістили більше 380 тисяч вакансій маркетологів та інших фахівців у цій ніші. 

За останні кілька років на ринку з'явилася велика кількість успішних цифрових стартапів, маркетплейсів та агрегаторів. У цих нішах конкуренція буквально зашкалює, і виграє той, хто вкладає бюджет у маркетинг. Тому попит на маркетологів і вузьких фахівців у цій сфері також зростає. Рекрутери впевнені, що зростання популярності фахівців у сфері маркетингу буде підвищуватися з кожним роком.

Популярність професії маркетолога зростає з кожним днем. Це – найактуальніша та найзатребуваніша у наш час спеціальність. 

Чекаємо на Вас на кафедрі маркетингу у Державному університеті телекомунікацій!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 421