Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Маркетинг – професія, затребувана часом!

14:46, 10-08-2022

Дослідження показало, що з початком війни переважна більшість компаній (78%), на жаль, зробили непопулярні заходи щодо своїх співробітників: не виплатили заробітну плату, звільнили або скоротили працівників, відправили співробітників у відпустку за свій рахунок, скоротили заробітну плату більше ніж на 30% тощо.

Але є професії, які під час наявних викликів та загроз для економіки держави залишаються затребуваними, що підтверджується наявними вакансіями.

Найбільше пропозицій роботи зараз, влітку 2022 року серед всіх існуючих професій - у сфері ІТ, у продажах та ритейлі, у сфері маркетингу, реклами та PR

У п’ятірці професійних сфер з найвищими зарплатами окрім айтішників, топ-менеджери, спеціалісти сфери маркетингу, реклами та ПР, фахівці сфери видобутку сировини та будівництва. До п’ятірки професій з самими низькими зарплатами в квітні увійшли менеджери з персоналу, фахівці сфери медицини, фармацевтики, фахівці сфери HoReCa.

У бізнесі, за даними аналітиків профільного ресурсу пошуку роботи (grc.ua), найбільша кількість вакансій відкривалася для спеціалістів у сферах продажу, ІТ, банківської діяльності, фахівців з маркетингу, реклами та PR, а також у транспортній галузі та логістиці. Причому за 2021 рік, за даними їхніх оглядачів, сфера «Продажі» збільшилася на 137%, сягнувши чверті від загальної кількості всіх вакансій. Профільні інтернет-ресурси (Rabota.ua), орієнтовані на бізнес, дали такий розподіл вакансій:

  • 34% - роздрібна торгівля/retail;
  • 22% - промисловість і виробництво;
  • 17% - гуртова торгівля/дистрибуція/імпорт-експорт;
  • 14% - IT;
  • 12% - державний сектор.

За даними LinkedIn попит на фахівців у сфері маркетингу зріс на 63 %. За рік у соціальній мережі роботодавці розмістили більше 380 тисяч вакансій маркетологів та інших фахівців у цій ніші. 

За останні кілька років на ринку з'явилася велика кількість успішних цифрових стартапів, маркетплейсів та агрегаторів. У цих нішах конкуренція буквально зашкалює, і виграє той, хто вкладає бюджет у маркетинг. Тому попит на маркетологів і вузьких фахівців у цій сфері також зростає. Рекрутери впевнені, що зростання популярності фахівців у сфері маркетингу буде підвищуватися з кожним роком.

Популярність професії маркетолога зростає з кожним днем. Це – найактуальніша та найзатребуваніша у наш час спеціальність. 

Чекаємо на Вас на кафедрі маркетингу у Державному університеті телекомунікацій!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 508