Навчання у Державному університеті телекомунікацій на кафедрі маркетингу спрямоване на глибоку та практичну підготовку фахівців, здатних задовольняти попит споживачів на різні види товарів та послуг, а також застосовувати маркетингові інструменти, інноваційні підходи для створення та розвитку бізнесу тощо. Під час навчання відбувається участь студентів у різних конкурсах бізнес-проектів, у студентських наукових конференціях. Наші студенти також беруть участь в різних олімпіадах та конкурсах де займають призові місця.
Постійно відбувається формування та розвиток креативного, творчого мислення студентів у процесі виконання практичних завдань, презентацій, бізнес-проектів тощо, що сприяє навчанню прийняття оптимальних та ефективних рішень, у тому числі нестандартних та оригінальних. Набуваються практичні навички за рахунок вивчення професійних дисциплін як українською так і англійською мовою; вивчення різних структур у сфері маркетингу, брендингу та реклами , проходження практики у маркетингових відділах провідних компаній м. Києва. Наші випускники можуть: виконувати різні функції при здійсненні управлінської, підприємницької, комерційної та науково-дослідної діяльності суб'єктів господарювання. Майбутні бакалаври маркетингу вивчають маркетингові можливості та середовище господарюючих суб'єктів, проводять маркетингові дослідження, відбирають цільовий сегмент, прогнозують попит споживачів та позиціонують товари для обраного сегменту, розробляють політику в галузі управління товаром, ціною, збутом та комунікаціями, розробляють стратегічні та поточні плани маркетингу та контролюють їх виконання.
Навчання у нас є запорукою здобуття якісної освіти за обраним напрямком з урахуванням актуальних трендів у галузі маркетингу, брендингу та реклами; отримання можливості перспективного працевлаштування.