Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Вітаємо студентів – маркетологів з отриманням сертифікатів Веб-студії «UpWay»

10:38, 03-07-2022

Отримання сертифікатів від компанії-партнера кафедри надає студенту право на отримання першого високооплачуваного робочого місця, бо кожен роботодавець знає, що сертифіковані співробітники можуть працювати ефективніше. За статистикою, у середньому, сертифіковані співробітники заробляють на 15 відсотків більше, ніж співробітники без сертифікатів.

Навчаючись за спеціальністю «Маркетинг» в Державному університеті телекомунікацій майбутні маркетологи мають унікальну можливість розширити свої знання та отримати сертифікати за успішне проходження курсів, що дає додаткові переваги в швидко змінюваному світі маркетингових технологій.

Так, разом з дипломами, наші найкращі студенти – випускники отримали сертифікати від Веб-студії «UpWay».

Кафедра маркетингу щиро вітає студентів групи МРД – 41 з отриманням сертифікатів і бажає не зупинятися на досягнутому та підкорювати нові вершини!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 004