В умовах складної економічної ситуації і в Україні, і в усьому світі, необхідно обирати професії, які є найбільш адаптованими до невизначеності, та при цьому є надійним джерелом стабільних високих прибутків.
Однією з таких - є професія діджитал-маркетолога, яка дуже затребувана не лише в Україні, а й у всьому світі.
Саме діджитал-маркетолог може працювати он-лайн, знаходячись у будь-якій країні, з однією чи одразу кількома компаніями.
Щодо заробітної плати - за даними порталу Indeed, заробітна плата діджитал-маркетолога у США в середньому дорівнює $61 321 на рік (приблизно $5 110 на місяць).
А портал Glassdoor відзначає середню зарплату діджитал-маркетолога у розмірі $123 899 на рік (приблизно $10 324 на місяць).
В Україні згідно з дослідженням Serpstat, інтернет-маркетолог заробляє у Києві в середньому $990 (приблизно 28 000 грн).
При цьому набір компетенцій діджитал-маркетолога однаковий для вимог компаній у будь-якій країні. І саме такі навички готові Вам надати висококваліфіковані викладачі на кафедрі маркетингу Державного університету телекомунікацій під час вивчення спеціальних дисциплін: Сучасні види маркетингу, Контент-маркетинг, Інтернет-маркетинг, Електронний бізнес, Маркетинг у соціальних мережах, Соціально-відповідальний маркетинг, Маркетинговий бізнес-аналіз, Маркетингові дослідження, CRM системи в маркетингу, Інсайт маркетингової активності тощо.
Додатковий бонус – вивчення англійської мови на рівні Upper-Intermediate, що є необхідною умовою працевлаштування в міжнародну компанію та дозволить Вам постійно бути у курсі всіх новин і трендів маркетингу.